GBA Advance Wars

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jackson, 26 jan 2004.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hey advance wars wat is dat voor game want ik hoor iedereen hier zeggen gaaf cool dit en dat, maar ze leggen nooit uit wat voor game is en waarom het leuk is dus doe dat hier zodat ik hier een beetje een idee krijg van het spel

2. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is een turn based oorlog spel, en wat het leuk maakt is voor iedereen verschillend ik zelf vond ut wel een goed spel alleen hou ik niet van turn based geef mij maar real-time!

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Beste spel op een handheld. Period :p
    Ontzettend diep, uitgebreid en verslavend. Het is een soort van schaken in een modern jasje. Je hebt units met bep. eigenschappen die je vervolgens zo moet gebruiken dat je bep. doelen haalt bijv. alle units van de tegenpartij verslaat of dat je hun basis veroverd of zoveel mogelijk properties. Je kan zelf levels ontwerpen, het heeft een uitegbreide tutorial en je kan met vele units vechten, ter land, ter zee en in de lucht.

Laatst bewerkt: 26 jan 2004
  4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een realtime strategy spel op een handheld is niet echt mogelijk:{ .

Dit spel is nog verslavender als Pokemon, dat zegt heel wat. De gameplay is heel goed uitgewerkt en het spel is ook IMO het beste spel op de GBA(Mario & Luigi SSS komt dicht in de buurt)

Deel Deze Pagina