[GBA] Afterburner

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door HanTheMan, 14 apr 2003.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb een originele GBA (dus geen SP) en ik stoor me gigantisch aan het feit dat het scherpje (te) donker is.
    Heeft iemand ervaring met het inbouwen van een Afterburner? en kan hij mij daar enkele tips over geven.
    Of kan ik beter de GBA verkopen en een SP aanschaffen?

Greetz HanTheMan

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het enigste wat ik ervan gehoord heb is dat het echt veeeeel stroom trekt. Dus je baterij is echt snel leeg.

Ik heb een SP en ik moet je zeggen dat ie echt de moeite waard is. Veel kleiner, minder kans op krassen op je beeld, batterij veel langer, en dan natuurlijk het verlichte beeldscherm.

Suc6 met je keuze ;)

3. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Ik vind de oude GBA wel lekkerder in de hand liggen en ik las net deze vergelijking met GBA AB, en GBA SP en als ik die review zo lees is het zonde om meer geld voor een SP uit te geven als je voor €30,- je GBA kan modden met een AB

4. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel gehoord dat het installeren van de AB niet altijd even soepel verloopt.

Ik heb zelf de SP gekocht en ik vind het echt een fijn dingetje. Je zou ook gewoon even je GBA te koop kunnen zetten op marktplaats om te kijken wat je ervoor terug kunt krijgen. Als je een goed bod krijgt is het het misschien wel waard om je GBA te verkopen en een SP ervoor terug te halen.

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    koop een lamp.. ik heb nog nooit ergens last van gehad..

6. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
  7. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    en bij de psxshop bouwen ze um zelfs voor je in.....

8. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    ga gewoon bij een lamp zitten of zo. want als ze je backlight inbouwen en je gba gaat kapot zeggen ze: sorry, eigen risico dus je hebt pech en moet je nog een nieuwe gameboy kopen!!!

waarom noem je het eigenlijk een afterburner het is toch geen F-14

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  9. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar daar kost die 43 € en als je hem ingebouwd wil hebben komt er nog 20€ bij dus dat is me iets te veel..:)

10. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sell gewoon je GBA en koopt een GBA SP bespaart je moeite en hebt een GBA SP!

11. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Bij lik-sang kost die slechts 23 € + nog iets van 6€ verzendkosten (30€ dus). En als je er meer dan 5 koopt krij je 13 % korting. Maar ik heb een vraagje. Weet iemand of je dat licht van die afterburner ook uit kan zetten? Want anders gaat die batterij misschien heel snel op.

12. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Je kunt er een dimmer in bouwen (zit in het AB pakket) en daarmee kun je de AB volledig uit zetten.

trouwens bij Lik-Sang kun je ook een pakket kopen waar een ABcasing in zit zodat je niet in je GBA casing hoeft te snijden :D!

13. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.lik-sang.com/info.php?category=0&products_id=2582&

bedoel je dit pakket? Ja dat is idd wel handig dan heb je tenminste een 2e casing als je de ander helemaal kapot maakt. Misschien ga ik wel zo'n pakket kopen. Is niet echt duur daar bij die lik-sang:). Bij de futurezone hier in R'dam vroegen ze er 60 euro voor 8) (zonder extra casing, of inbouwen)

14. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Jah, die bedoel ik.
    Ik ga denk ik toch voor een AB op school ff een stofvrije ruimte regelen en solderen maar :)

15. Samonsuke

Samonsuke ==========

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ben jij het proefkonijn:+. En als alles goed gaat en niet al te moeilijk is ga ik het misschien ook doen:)

Laatst bewerkt: 14 apr 2003

Deel Deze Pagina