[PC] [GBA] afterburner

Discussie in 'Games' gestart door nusti, 30 jul 2004.

1. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb net een GBA geruild en nu las ik over een afterburnerset en dat lijkt me wel aantrekkelijk.....nu heb ik overal al gezocht (oa Lik-sang) en kan het nergens vinden....weet iemand waar ik dit nog kan kopen en heeft er iemand ervaring mee....

2. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
  3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb mijn Afterburner vorig jaar gekocht bij www.futuremax.nl
    Het monteren leek simpel , maar het grootste probleem was het stof vrij houden van de GBA behuizing.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb hier in Alkmaar waar ik het kan laten doen door een kerel die het vroeger vet vaak deed. Is gewoon uit een winkel. Hij kan zelf ook aan een afterburner komen, dus ik ga dat ook maar doen. Aangezien ik nu ook een del rond heb voor een gewone gba, en ik wil er toch wel graag licht in hebben ;)

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zoek ook nog eens iets van een afterburner. Heb vaak dat het licht niet goed valt (te veel of te weinig) en dan zit je net zo lang te draaien totdat het licht goed valt en je zit te spelen in een wat minder confortabele houding. Dus nusti, als je afterburner werkt wil ik wat meer info;)

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    het is gelukt om eraan te komen duurt alleen nog een paar weken...ze zijn de winkel aan het verbouwen en het magazijn zit voor een groot deel in dozen...Het is best pitig om zo'n ding in te bouwen schijnt, maar ik heb wel ervaring met solderen en stickers plakken, dat moet wel lukken...als ik het heb gedaan zal ik mijn ervaringen zeker posten...en als je niet wil schroeven en solderen kun je ook de Halo_light proberen

Laatst bewerkt: 31 jul 2004
  7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb vandaag deafterburner binnengekregen....heb het uiteindelijk toch moeten bestellen, want in die winkel bleek de afterburner toch ooit een keer verkocht te zijn geweest, maar ik heb het toen besteld bij www.consoleplus.co.uk en had het binnen 5 dagen binnen....vanavond aan het solderen en plakken gegaan.....Ik heb het in de keuken gedaan, onder de afzuigkap, zo heb je het minste stof en ook nog een bus perslucht om het af en toe schoon te kunnen blazen. het soldeerwerk is simpel, ik heb ook die dimmerchip erin gezet, dat was wel even pielen, de soldeerpunten zijn echt heel erg klein....maar het lasigste is echt die AR-film die je erop moet plakken en dan eigenlijk niet eens het plakken zelf, maar het 2de beschermlaagje erafhalen...hier kun je niet mmeer bij en met het erafhalen heb ik per ongeluk weer een stuk AR van het lcd-schermpje afgetrokken. weer zo goed mogelijk glad gestreken, maar je bleef het wel zien....Alles weer terug in elkaar gezet en toen kwam het grote moment...ik zet het aan en weet niet wt ik zie.......geweldig beeld, je ziet echt alles enorm goed en van dat stukje AR zie bijna helemaal niets....voor mij is het een geweldige uitkomst zo'n afterburner. De kleuren zijn iets fletser, maar boeien....ik hoef geen lamp meer te pakken of in een onmogelijke houding licht te vangen.....Je hebt het in een uurtje makkelijk in elkaar gezet (ik heb wel een afterburner frontje er bij gekocht, dan hoef je niet te snijden) en het resultaat is echt geweldig...
    Conclusie: als je een GBA hebt en geen zin of geen geld om een sp te kopen is dit de ultieme oplossing. De Afterburner Mega set kost omgerekend 50 euro inc verzenden is simpel er in te zetten en aanrader voor iedereen met een gba en geen licht.....
    Ik zal kijken of ik er een foto van kan maken...

8. Ghostkiller14

Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch ook zo'n wormlampje kopen?
    Of geeft dat te weinig licht?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb een tijdje geleden dus ook mn SP verkocht, en nu een deal via xbazar. Ik moet mn gba wel nog binnen krijgen. Ik denk dat ik het toch in die winkel laat doen. Hij wist eerst niet wat hij ervoor moest vragen, aangezien hij de prijs van de afterburner set die hij eerst nog moest inkopen nog niet wist. Dat kan ik vanmiddag mooi vragenaangezien ik toch de stad weer in ga. Wat betreft dat wormlampje. Die zit ook bij die deal van mij inbegrepen. Incl 2 games en nog wat acc. Maar zo'n wormlampje is wel leuk als je nooit op een SP hebt gespeeld, want dat licht is echt een verademing. Dat speelt echt zo verschrikkelijk lekker zo'n licht ingebouwd. Daarom laat ik dat ook meteen doen als ik mn ba binnen heb. En zo'n wormlampje bedekt niet het hele scherm etc.

10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    wormlampje zat ook bij die van mij. Ik had het aangesloten, zet de gba aan, en ik dacht dat het lampje kapot was, maar hij deed het dus gewoon , maar je ziet niks met zo'n lampje.
    Ik heb heel wat gezocht en wat mij ook een goede oplossing lijktis de "Halo-light" Heeft niets met de game te maken, maar het idee is ongever hetzelfde als een afterburner, alleen plake je het op je schermpje....nadeel: Je gba heeft ineens een aanbow erbij en je scherm moet compleet krasvrij zijn anders zie je het....
    Hier is een review: http://gameboy.gamezone.com/gzreviews/r21400_GBA.htm

en @legolas het is echt best makkelijk om het in te bouwen en ik ben ben benieuwd wat zo'n kerel er voor vraagt....een afterburner kaal kost omgerekend €38 ex verzenden. Dan wordt het wel bij jou thuis gebracht. Als die kerel een winkel heeft dan wiltie vast winst maken en kan het best een duur grapje worden denk ik.......

Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  11. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    hier dan mijn foto,s van de afterburner in aktie......de strepen over het schermpje komt door mijn camera..het beeld is vlekkeloos met uitzondering van een vlekje rechtsonderin.....daar was een beetje lijm achtergebleven van de pakking waarmee de lcd aan de behuizing vastzit, maar dat valt buiten het speelveld...het rode lichtje is van mijn camera...
    zonder afterburner:

met afterburner:

en in het donker...de foto is erg donker en komt niet echt goed over, maar geloof me, in het pikkedonker zie nog steeds alles heel erg goed.

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog een 'oude' GBA had, gebruikte ik zo'n wormlight. Vond het ding maar irritant in de weg zitten en veel licht gaf ie nou ook niet echt. Ik heb aanschaf van een afterburner overwogen, maar ben niet zo technisch dus ik heb uiteindelijk mijn GBA vervangen door de SP :D

Deel Deze Pagina