[GBA] Mario Vs Donkey Kong Thread!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VliegtuigNL, 14 jun 2004.

1. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0

Welkom op de Mario Vs Donkey Kong Thread!

Het Verhaal

Iin Super Mario Bros. 3 was te zien dan Toad een leuk winkeltje. Daar vat Mario vs Donkey Kong dus aan. Alles gaat er rustig aan toe. Maar dan komt Donkey Kong met z'n brute kracht en hij gaat ervandoor met speelgoed uit Toad's winkel. Mario zet de achtervolging in....

Wat is het nou eigenlijk voor een spel?

Mario Vs Donkey Kong, is een soort platform/puzzel spel. Door middel van schakelaren, open je wegen naar de sleutel. Je moet deze sleutel oppakken, en naar de deur brengen. Dan opent nog een 2e deel van het level, waar je een soort ballon moet oppakken, en vervolgens heb je het level gehaald. Het klinkt makkelijk maar suf, maar ik vind het een zeer goed spel geworden!

Hulp nodig?

Walktrough 1
    Walktrough 2
    Walktrough 3

Kom je er nog niet achter/is je engels niet perfect? Vraag het dan hier!

(Faq's zijn van Gamefaqs.com, maar aangezien je niet een link kan plaatsen rechtstreeks naar een walktrough, heb ik 'm op mijn eigen host gezet)

Screenshots

Voor meer screenshots, klik je hier

2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Netjes gedaan. Dit spel komt toch voorlopig toch niet uit? Niet zo mijn game dit.

3. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm uit Amerika ge-importeerd, zeer tof spel :)

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Wauw.. Dit brengt heel veel blije herinneringen terug. Ik hoop dat deze net zo goed wordt als de vorige :)

5. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de vorige niet gespeeld, maar deze is goed. De combinatie met puzzel/platform vind ik erg goed gelukt.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    :eek::eek: Ik heb het allereerste deel (denk ik) hiervan die is nog van die dikke grijze GameBoy ! Maaaan cool spel was dat ! Deze wil ik mss wel op de Gba, voor op vakantie ofzo ! (waar xbox'en moeilijk gaat :cool:)

_0/ _O_

7. Ajax

Ajax Guest

ik heb em gespeeld op de pc hij is wel leuk wil em misschien wel kopen

8. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, mee eens Mikey. Ik speel het ook behoorlijk veel thuis gewoon hoor. Zit nu op level 6-5, heb het al bijna uitgespeeld :mad:

Deel Deze Pagina