[PC] gba nes classics

Discussie in 'Games' gestart door Lord Kain, 5 jul 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Eey mensen volgende week vrijdag(toch?) komen een paar nes classics uit op de gba.
    Nou is mijn vraag welke ga jij kopen en hoeveel?
    Ikzelf ga donky kong zelda 1 en mario bros kopen 8) 8) 8)
    in totaal 3 dus.
    Welke vind je trouwens ook de beste van de 8?
    Ik vind zelf zelda de beste omdat zelda ruleert 8)
    O en een leuk weetje overgings ze gaan 20 euro per stuk kosten dus een lekkere prijs.
    Hier wat plaatjes

_0/ greets _0/

Laatst bewerkt: 24 jul 2004
  2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik 20 euro best duur voor spellen die al zo oud zijn. Tuurlijk, het is nostalgie, maar naar mijn mening maakt Nintendo daar wel erg veel misbruik van door nog zoveel geld te vragen voor zulke oude games. Welke ik ga kopen? Geen van de 8.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ga er geen één kopen. Moet die oude nes-spellen niet. Vind het de gba maar onderdoen, hadden ze net zo goed de gameboy color voor kunnen gebruiken, want vele games zien er maar matig uit op de gba. Nee, heb niet zo veel gba games, maar als ik er een koop, koop ik wel een goede en niet zo een simpele poort waar ik zo op uitgekeken ben.

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    20 euro? zoveel!!! Ow dan koop ik er zeker geen één.

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    damn 20 euro voor die oude crap, gba gamers worden uitgezogen. Gelukkig zijn er flash cards....

Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  6. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wel leuk voor degene die het nog niet kennen.
    Ikzelf heb ze wel al allemaal gespeelt maar ja ik vind ze wel geinig lol.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Agree, Belachelijk.. en dan er ook nog 20 euro voor durven vragen.
    Ik ben echt blij als die PSP er is. kan ik eindelijk een andere handheld kopen.

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Voor € 25,- heb ik Super Mario Bros (classis dus) uit Japan gehaald. Het was z'n geld dubbel en dwars waard. Heerlijk spelletje, die lekker makkelijk weg speelt. En het blijft leuk om uit te spelen. Of ik nog anderen gaat halen weet ik niet. Misschien Pacman. Dat is ook zo'n spel die leuk blijft. Dus € 20,- vind ik vergelijking met de normale prijs van GBA games wel schappelijk.

9. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    niet modig heb ze nog allemaal op mijn NES en totaal heb ik 28 spellen dus de toppers zitten er allemaal bij. Dits is meer voor de nieuwe wat jongere gamers denkt ik

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Haha, en dacht je dat de games, laat staan de psp niet veel duurder zal worden? _0/ Psp staat nu rond de 370 euro... en de games gaan echt niet weg voor 40 euro. Verwacht minstens 50 euro per game.

11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dit heeft toch niks te maken met het gegeven dat 20 euro wel erg duur is voor een 15 jaar oud 8bit spelletje :confused: of wel..

12. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik moet toegeven dat 20 euro wel redelijk duur is jah.. maar het zijn stuk voor stuk leuke spellen.. ehum... met die psp zakken de prijzen van nintendo natuurlijk ook..

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Koop em niet gelijk, na 2 maanden daalt dat ding waarschijnlijk al in prijs.
    Ze moeten gewoon dit soort spellen 'gratis' op andere games plakken. dus dat je bij Metriod Zero Mission, Pacman ofzo gratis krijgt.

14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik koop nooit meer een handheld na m`n gba. Stomme dingen handhelds, vooral de gba.

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Aanstaande rijdag komen ze uit... dus das al redelijk snel.

Maar vind 20 euro niet veel. Mario Bros kan ik blijven spelen en Pac Man ook. Heb 2 GBA spellen... allebei 50 eurie en die heb ik 1 keer uitgespeeld en daarna nooit meer. Dus spellen die misschien al oud zijn maar oneindig speelbaar zijn voor 20 euro vind ik beter dan nieuwe spellen voor 45 tot 50 euro die je maar 1 keer speelt.

Maar ik ga iig Zelda kopen en misschien ook nog Mario Bros en Donkey Kong

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ga ze iig niet kopen, haal de NES games wel van ebay ofzo. Maar ik vind dat gewroet van nintendo in de eigen histore echt irritant worden. Goed, je voegt wat leuke nes games aan Animal crossing toe, ok. Je brengt een erg mooie famicon GBA uit, ook best. Maar dat eindeloos gepoort van oude klassiekers begint echt de spuigaten uit te lopen. Straks gaan ze nog mini Virtual boys uitbrengen... :{

En mag ik weten waarom de gba stom is? Zeker de sp voldoet aan alles wat ik wil van een handheld, backlight, relaxte besturing, scherm dat goed beschermd wordt, goede games enz.

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga mischien Donkey Kong kopen...
    Weet nietw at de bedoeling in dat spel is...?? ziet er maar vaag uit....

Kan iemand vertellen wat dat voor spel is die Donkey Kong....

18. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De bedoeling is dat je met jumpman(mario) over allerlei vaaten vuurtjes enz moet springen en klimmen enz om boven te komen proberen de prinses te redden.
    Dat gaat zo veel levels door maar het is heel leuk.
    Later zelfs uitdagend

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan kan ik net zo goed met gameboy-spelletjes mee nemen, zal toch weinig verschil in zitten en bespaart me weer een hoop geld voor al die eentonige spelletjes waar ik niet zo van hou.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik wil Super Mario Bros. eigenlijk wel hebben, vind het nog steeds een van de leukste games ooit. Ze hadden moeten wachten totdat de DS uitkwam met uitbrengen, dan hadden ze duckhunt bij Mario Bros. kunnen toevoegen, lol.

20 euro is wel een beetje duur, maar ik heb het wel voor Mario Bros. over.

Deel Deze Pagina