Op mijn GBA schermpje zit er 2 hele diepe krassen , nou wil ik als het kan een nieuwe schermpje in laten zetten ofzo kan dat zojah hoe wie wat waar?
www.psxshop.nl , daar kun je tevens schermbeveiliging dingen kopen (van die kleine plastice dingen..)
Ja, maar daar heb je niks aan als er al 2 krassen inzitten. Hij vraagt om een nieuw schermpje. Maar ik denk niet dat dat te krijgen is hoor
denk dat je beter een nieuwe gba kan kopen dan een nieuw schermpje schermpje is waarschijnlijk duurder dan een gba
* wijst op: ''Tnx to QwX''*) als het niet op de site staat, moet je ff bellen.. want ik weet zeker dat ze dat hebben.. ze reaparene zelfs je GBA indien nodig..
Ik heb bij de Halffords ooit eens een tube gezien zodat je krassen op je schermpje van je telefoon kan repareren...misschien werkt het ook op je GBA s6 ermee!
Ik zal het morgen naar je verzenden Je moet je oude schermpje even eraf wippen met een creditcard, daarna de tape van de nieuwe halen en plakken maar. Hou er wel rekening mee dat je STOFVRIJ te werk gaat anders zie je dit onder het schermpje
Ik heb ook krassen op mun gba schermpie.. maakt mij niet zo veel uit.. ja je kunt het schermpje wel vervangen, maar dat is veel werk.. en zorg dat maar eens stofvrij te doen.
Ik had hem nog niet besteld en bij die shop gah ik het niet doen moet je ook nog €8,50 verzendskosten