Ha gasten , ik vertrek morgen naar canada en wil op schiphol een gba sp aanschaffen. ( kan niet zonder gamen zelfs in de vakantie niet) maar in Canada werken ze met 110 volt , dus weet iemand of de oplader van de gba voor beide voltages geschikt is , kon er niks over vinden op de Ninendo site... Thnx,
over het voltage weet ik niet, maar vergeet niet dat de stekkers in canada en heel andere vorm hebben en daar moet je zeker een adapter voor kopen.
in amerika/canada kan je er niks mee, dan kan je je opgeladen batterij spelen en anders moet je een converter kopen omdat je de batterijen niet makkkelijk kan vervangen
Ja maar hij heeft toch een ingebouwde batterij??? en sommige opladers zijn voor beide voltages geschikt (staat ook op de oplader zelf) maar daar twijfel ik dus over.......
klopt, maar oplader kan niet opladen op 110 volt, dit had ik ook bij mn md en zat ook te twijfelen om een sp te kopen. of je koopt een gewone gba of en sp met converter (ongeveer 15 euro)
ok 15 eurotje's is gelukkig ook niet veel , das mooi thnx 2k , weet je trouwens ook of tie met batterijen werkt, zit nl ook nog een paar dagen op een camping ( gaan rondreizen vandaar) ????
in sp zit 1 (misschien 2 maar dfacht 1) batterij die je kan opladen, maar t vervangen gaat moeilijk, tenzij je de juiste schroevendraaier hebt. als je een converter hebt zou ik m gewoon steeds opladen, neem aan dat ze stroom op camping hebben, en met zo een 10/18 uur speeltijd ben je wel ff zoet. weet alleen niet of schiphol converters heeft en of ze er wel zo goedkoop mee zijn met de spellen en sp ed