GBA Sp voor 99 euro

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Blaauw, 2 okt 2003.

1. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde net via via dat de GBA Sp vandaag tijdens de Dolle dwaze Dagen bij de Bijenkorf te koop is voor 99 euro. Alleen vandaag op donderdagf dus.

Is er misschien iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten??

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Als je op de site van de bijenkorf kijkt, en dan naar het foldertje van Donderdag gaat, staat hij er niet tussen dacht ik. Maar ze hebben ook aanbiedingen die ze gewoon terplekke omroepen.

Zit er geen Bijenkorf medewerker op XBW :cool:

Ik ga vanmiddag naar bijenkorf (groningen, maar dan kan ik pas vanavond posten ÓF ze hem hadden, dus dat is niet zo'n succes!

/edit: ik heb voor de zekerheid nog ff nagekeken, maar hij staat niet in het foldertje voor donderdag :confused:

Laatst bewerkt: 2 okt 2003
  3. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff op internet die krantjes doorgespit en het is alleen op ZATERDAG!!

P.S. mochten er mensen naar toe gaan stuur me ff een pm dan kun je er 1 voor mij meenemen als iemand zo vriendelijk zou zijn :)

4. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Het klopt dat je op Zaterdag 4 Oktober een Game Boy Advance SP bij de Bijenkorf kan kopen voor € 99,-
    Ik weet niet waar je woont en welke Bijenkorf het dichtst bij is voor jou, maar de Bijenkorf gaat in heel Nederland om 09.00 uur open en sluit om 18.00 uur.
    Ik zou wel vroeg gaan want ze zijn snel uitverkocht.

5. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Let op! Je kan de Game Boy Advance SP vanaf zaterdag kopen.
    Dus niet donderdag of vrijdag!

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA dit is wel een officeel bericht de GBA SP kost zaterdag 99€ De vrouw van mijn collega werkt daar dus heb hem even laten bellen en het klopt gecheakt bij filiaal in den haag

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Heel mooi helaas moet ik zelf werken van 9 tot 19:00 dus als iemand mij kan helpen graag..... stuur me dan ff een pm.

8. rickpatat

rickpatat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kom er net vandaag, qua kleding viel het vies tegen trouwens.

Deel Deze Pagina