[GBA] Ssx 3

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Daniel NL, 25 nov 2003.

1. Daniel NL

Daniel NL Guest

Hallo mensen,

Ik heb net SSX 3 voor de GBA, en vroeg me af hoe je bijvoorbeeld over te kop gaat met een stunt ? (dit herrinderde ik nog uit SSX Tricky op de PS2)

Ook wilde ik weten, hoe voer je zo'n stunt uit, als je Tricky meter vol zit?

Bedankt, _O_

Daniel

2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Is die een beetje mooi op de gba??

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Als je xbox hebt koop je hem toch niet voor je GBA??

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    ...:{ Wat een reactie..
    Waarom niet? GBA games zijn koel!

5. Daniel NL

Daniel NL Guest

Hij is zeker wel mooi, en vooral voor een GBA game. Vooral met de SP is ie mooi (backlight)

Dat bepaal ik zelf wel..|:-

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Nice misschjien gaat mijn kamaraad hem dan halen ( hehe kan ik hem weer lenen ) heb ook een gba sp en xbox maar xbox gaat altijd voor :D

7. Daniel NL

Daniel NL Guest

Het is zeker een leuke game, echt het geld waard!

Back on topic: Weet iemand dit?

8. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook (maar niet zo heel legaal srry :{ ) maar ik heb er niet zo lang mee gespeeld..

graphics vielen me overigens tegen, niet zo verwonderlijk natuurlijk, maar dan vind ik dat ze de GBA beter 2D kunnen houden - maar dan hadden we waarschijnlijk ook weer geen SSX3 gezien op de gba :{

Maargoed, even ontopic - hoe je over de kop moet gaan? euhm hoe zat dat nou ook alweer |:- shit hoe zat het nou... als je het speelt weet je het wel maar ik kan het zo echt niet meer noemen sorry :eek: kijk anders idd even op
    ?

10. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Het meest logische lijkt mij dat je gewoon op naar voren of naar achteren drukt terwijl je jumpt.

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    Staat het anders ook niet in het boekje ofzo? Want ik kwam er zonder boekje ook wel uit, gewoon A indrukken en dan naar achteren (beneden bij de pijltjes dus) :confused: Kan het niet zoiets zijn?

Meestal fiegelier ik zelf de besturing van games wel even uit, dus met het een en ander proberen moet het toch wel lukken? :)

12. Daniel NL

Daniel NL Guest

Ik weet het al...

Over de kop: Spring vlak voor een berg, houd GEEN knoppen ingedrukt, en druk gewoon je naar voor of achter knopje in...

Uber meter: Als deze vol is, druk dan op B samen met een backknop (R of L) en hij voert het truuktje uit...

Succes iedereen!

Deel Deze Pagina