Zoals de titel al zegt: Ik ben dus voor de vakantie naar een gba (geen sp!) op zoek, alleen bij bartsmit zijn ze al meteen 99,- euro Terwijl ik eerst hoorde dat ze bij nedgame 60,- / 70,- euro waren. 2dehands is ook mogelijk (maakt niet uit) maar ik wil gewoon veel gba voor weinig geld (maakt niet uit als 't een internetwinkel is)
Amerika 50-70 dollar ofzo, maar dan heb je em niet gelijk. check www.vergelijk.nl / dimplus.nl / replay.nl / nedgame.nl / enz. of natuurlijk: - marktplaats.nl - ricardo.nl - ebay.nl (tip: zoek bij nukopen dingen of iets dergelijks/aanbiedingen die snel aflopen maar dat is duidelijk.)
Da's geen probleeem, dan haal ik 'm gewoon even op alleen hebje dan niet 't probleem dat wij hier PAL hebben? /edit: Daar is 't best duur...
Nope, ik heb zelf ook een GBA (sp dan..) uit Amerika. alle spellen/hardware zijn regiovrij (japanse e-cards werken trouwens niet op een amerikaanse e-reader)
Ok, da's dan wel een voordeel Als ik daar op gba om gameboy zoek / of daar bij kijk, dan komen er alleen maar sp's
Idd, vet vaag daar bij nedgame. Eerst was ik ook op zoek naar een gba in het ruilboard, en toen was die 60 euro bij nedgame een mooi middel om de prijs laag te houden Maar nu is dat ineens weg Ik heb lekker nu toch al een deal Maar als het goed is kost een gba bij de media markt ook maar 69 euro. En gba's zijn regio vrij ja. Consoles zijn dat niet, maar dat komt weer vooral omdat tv's etc. dat niet zijn.
Ik ga misschien nog even bij replay langs ofzo... /Edit: bij bartsmit: 99,- euro /Edit2: Weet iemand iets over de prijzen bij nedgame?