leek me wel een geinig bericht.. Sinds Dixons en nog een andere keten in GB de prijs van de gamecube als laatste redmiddel RADDICAAL hebben verlaagd, is de verkoop van de gamecube in die zaken op een gemiddelde zaterdag met 5000 procent gestegen.. van 100 naar 5000 units... .. hiermee verkoopt de gamecube voor het eerst in de geschiedenis meer dan de ps2.. natuurlijk maar voor korte duur.. maar het leek me wel leuk het te vertellen.. bron: NGC Magazine
Ik vind zulke onzin dat ze dat ding daar uit de schappen halen. Net voordat de échte grote titels er aan komen! Ik hoop niet dat deze actie de Cube zijn nek om zal draaien.
neenee.. ze waren bij dixons zo verbaasd over het feit dat de gamecube zo goed verkocht dat ze het ding waarschijnlijk blijven verkopen..
Het is je eigen keuze, maar het blijft toch een slechte kezue. Waarom voor IBM gaan, als je voor Intel en nVidia kunt gaan..?
ik vin de cube honderd duizend keer beter dan ps2 kwa console en de meeste games ook xbox is goed kwa console maar heeft minder top titels maar daar komt verandering in eind dit jaar ik hoop dan dat nintendo en microsoft die ps2 kapoet gaan maken dan ben ik weer blij
omdat Intel zowat het slechtste processormerk op de markt is en omdat ATI betere kaarten maakt dan Nvidia.. zelf vind ik zowel qua games en console de gamecube ook veel beter dan de PS2. Tussen de xbox en gamecube is qua console niet zo veel verschil als tussen de GC en de PS2, maar de xbox is wel duidelijk gewoon net wat sterker.. persoonlijk boeit dit me niet, want als Mario, Zelda, Metroid, Pikmin, Smash Bros., Monkey Ball etc. etc. op de ps2 waren uitgekomen had ik die gekocht.. ik wil gewoon nintendo games..
hmmm ATI beter dan nvidia dacht het dus niet kheb de ati 9000 pro 128 mb en die zuigt wat een klote kaart kheb een 2,6 ghz en nog loopt men xbox sneller dan men pc ik gebruik de pc dus ook niet meer klote kasten zijn dat zeg
Dude, koop dan ook een goede ATI kaart die met je snelle processor meekan, zoals de Radeon 9700/9800 (pro). Een Radeon 9000 stelt idd weinig voor. Zeker weinig verstand van PC's
amen.. der is een site (ik weet het adres niet meer maar vraag het op het Kijk forum.. ze zijn daar vast wel zo aardig om je ernaartoe te wijzen) waar ze 3d kaarten chekken en beoordelen.. en de ati radeon 9800 (pro voor mijn part) scoort boven de kaarten van Nvidia.. mwah sorry.. ik lees ook maar een maandblad.. NGC Magazine
Ach dit is natuurlijk best goed nieuws voor de gc bezitters vanwege het mogelijke domino effect maar wat boeit het eigelijk? Ik begin me steeds minder te intresseren in hoeveel meer of minder de xbox verkoopt tegenover de gc en ps2. Dat zijn zaken die voor MS, Sony en Nintendo belangrijk zijn, niet voor mij. Mij boeit het welke games er uit komen op mijn console en of ze leuk zijn. Dus, zolang de consoles niet falliet gaan en hun goeie spellen behouden is alles goed, toch?