GC shop.nl

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door El Barto, 5 okt 2002.

1. El Barto

El Barto PS3? 360 rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Luitjes,

heeft een van jullie ervaring met games bestellen bij gc shop? Ik heb net even hun site bekeken en ik ben erg gecharmeerd van de prijzen (bijv gotham racing project voor €50,- , terwijl deze bij de mediamarkt voor €69,- in de schappen ligt).

Ik wacht af...
    :p Mzzl, Bart

2. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb er mijn halo gehaald en geen problemen mee gehad alleen hadden ze hem niet op voorraad dus duurde het ff:mad:

3. masterape

masterape Guest

Hoe moet je betalen.En wat zijn de verzendkosten?

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vooruitbetaling gedaan dat was gratis maar dan duurt het wel een klein weekje

5. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    GC shop.nl
    GameCube shop.nl

mmm...verdacht...:+

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Da's GameComShop.nl, niet GameCube ;)

Trouwens, DVDCrave.com > ******.nl :)

7. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. dyna_10

dyna_10 Guest

Heeft iemand al spellen dan bij dvdcrave gehaald? en hoeveel heb je er dan totaal voor betaalt voor 1 spel + verzendkoten, want op die site van hun is het maar onduidelijk??

9. Alanson

Alanson PS2 raper

Leuk Bevonden:
    0
    ff voor iedereen die in Amsterdam woont (of niet): op de Kalverstraat aan het begin (De Fame music store ofzoiets) liggen spellen zoals Amped, PGR, en Rallysport (em dan nog iets) in de schappen voor maar 25 euro per stuk!!! Nee dit is geen typ fout...

10. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hadden ze alleen nog amped voor 25 euro

11. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb wel is een dvdtje gekocht daar, maar daar gelden dezelfde regels voor.

Je moet van de prijs in euro's 9% afhalen (1 of andere Belasting) en er dan weer 3 euro bijtellen voor de verzendkosten.

Maar volgens mij moet je vanaf € 22,- dus belasting betalen
    ( eigenlijk ook onder de 22, maar dat controleren ze niet bij de douane) en dat is dus 19 %.

Maar ondanks dat blijft een spel alsnog goedkoper dan in de winkel.

12. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel regelmatig bij play.com (DVD en xbox) en nog nooit problemen gehad bij de douane. En een xbox spel is toch al gauw duurder dan 22 euro....

13. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    de douane checkt echt niet elk pakje met een waarde hoger dan 22 euro, ze gaan vaak af op grote en dergelijke, en aangezien die games in kleine pakjes verstuurd worden controllerd men ze niet => geen 19% belastingen te betalen.

14. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... ik had al eens eerder een thread over deze site alleen werd de mijne gesloten:mad: toen werd er nog geen reclame voor deze site gemaakt dus.

eigelijk loop ik dus voor:+

15. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
  16. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand vertellen hoe hoog de rembourskosten zijn als je bij GCshop 1 spel bestelt? Want Sega Soccer Slam voor 41.50 is toch wel erg goedkoop..

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm waarom kijk je gewoon niet op die site?? ]:-

Zover ik weet versturen ze niet onder rembours

18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze versturen wel onder rembours: Onder rembours: U betaalt het verschuldigde bedrag aan de postbode + de rembourskosten. Deze bedragen gemiddeld €6.00, maar kunnen lager of hoger uitvallen.
    De gemiddelde levertijd (van plaatsing bestelling tot aflevering) is ongeveer 2 werkdagen.

Sorry, kheb vandaag Sega Soccer Slam besteld en onder rembours bestellen is voorlopig nog niet beschikbaar. Ik hoop dat ze wel te vertrouwen zijn want ik heb al eerder problemen gehad met online bestellen

Laatst bewerkt: 14 okt 2002
  19. masterape

masterape Guest

Ff een vraag hoe werkt de betaling nou precies?Moet je met CC betalen of storten.En hoe zit het met de verzendkosten?En zijn ze betouwbaar?Dit zijn dus vragen aan de gene die er al ervaring mee hebben.

Deel Deze Pagina