Hoi, jah ik kweet dat ik dom ben maar wat moet ik nou percies doen? naar de bank gaan en op dit nummer het geld storten 102115362 en hoe ga dat nou verder ze leggen het zo kakkerig uit alvast bedankt Uw factuurnummer is: 0301946. Om uw bestelling te ontvangen, dient u eerst het verschuldigde bedrag over te maken op rekening nummer 102115362 onder vermelding van uw naam en uw factuurnummer ten name van Gamecom VOF te Almelo. Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen te voldoen. Bij ontvangst van betaling wordt uw bestelling verstuurd. Wilt u uw bestelling annuleren, neem dan binnen 24 uur telefonisch contact op met één van de hier vermeldde telefoonnummers. Wij verwijzen u naar de Algemene Voorwaarden voor informatie over annuleringen. Heeft u verdere vragen of opmerkingen, dan kunt u mailen naar shopinfo@gamecom.nl. Met vriendelijke groet,
ze leggen het niet 'kakkerig' uit maar helder, duidelijk en professioneel . Dit soort vragen moet je dan ook niet aan 'ons' stellen maar aan die gasten zelf.