GCshop.nl

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door killaz, 9 nov 2003.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik heb een vraag over hun algemene voorwaarden, hierin staat dat ze niet aansprakelijk zijn voor toegebrachte schade tijdens het versturen, wat ik me afvraag is of hun een goede reputatie hebben, ik wil wel zekerheid hebben voor ik iets koop.
    Is de verzending meestal goed of niet???

P.S.: Moderators valt dit onder een opsom topic???, ik weet het vaak niet meer of het er wel 1 is of nie:confused:

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Voor vragen over gcshop moet je niet bij ons zijn. Stuur gcshop een mailtje met daarin je vraag, dan word je waarschijnlijk wel verdergeholpen. zoals ik gisteren in een andere thread ook al zei: we zijn hier niet de gc-shop helpdesk.

Closed.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Na beraad met mede-moderators en met mezelf (;)) moet ik toegeven dat ik toch iets te streng ben geweest :eek:

Wat ik zei klopte wel: we zijn geen gc-shop helpdesk, maar het uitwisselen van ervaringen, dat kan hier natuurlijk wel besproken worden.

Vandaar dat ik op mijn beslissing terugkom, de thread gaat weer open.

Excuses voor het ongemak :)

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit problemen met ze gehad, altijd alles in goede staat en nog in seal, het enige wat ik heb gehoord is dat bij iemand het doosje een beetje kapot wa, maar verder hoor ik nooit iets van problemen met GCshop over kapotte dingen

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb vrij vaak dingen besteld bij hen. Een keer gehad dat de DVD los in het hoesje zat en er kleine scheuren in het boekje zaten. Het was niet al te serieus, de game deed het ook gewoon. Voor de rest nog niets mis gegaan.

Dit zal wel gewoon extra dekking voor hun zijn, omdat het niet te controleren is of de schade wel echt tijdens het versturen is toegebracht.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    oke... ik weet ook genoeg,
    ga ff kerstinkopen doen bij gcshop :)

7. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik me wel afvraag: wat oet je doen, als je spel het niet doet??

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mailtje sturen en uitleggen wat er aan de hand is. Dan krijg je een mailtje terug en kun je de game terugsturen en kijken zij wat er aan de hand is. Als het goed is krijg je dan weer een nieuw exemplaar.

p.s. Sorry dat ik die beloofde review van Buffy The Vampire Slayer: Chaos Bleeds nooit heb gepost, maar ik heb de game dus nooit ontvangen. :mad:

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ach je kunt het nu ook in Xbox Magazine lezen... blz 56

10. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Schade tijdens verzenden moet je bij de TPG of koeriersdienst claimen. Maar de GCShop zou je daar wel bij mogen helpen.

GCShop staat helaas nog niet in de shop survey van tweakers.net. Misschien handig dat mensen met ervaring met de gcshop hier iets kunnen toevoegen?

11. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Een paar dagen geleden schreef een klant van gcshop dat hij zijn hoesje beschadigd was, dus waarschijnlijk beschadigd door de TPG. Hij kon hem terugsturen en kreeg een nieuwe.

12. Lucky13

Lucky13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop mijn spellen alleen maar daar! Goedkoop snel en leuke acties!

13. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Er maakt zo'n gozertje een thread aan, met de klacht dat zijn doosje kapot was. Er zou een nieuw doosje opgestuurd worden. Problem Solved! Dat kapotte ding kon hij gewoon houden dus (Y)

Ik ben erg tevreden over gcshop! Als play.com niet veel goedkoper was zou ik al m'n spellen daar kopen. Gcshop is uiteraard wel sneller in huis!

Deel Deze Pagina