ik heb dus net mirik zn advies opgevolgt en halo 3 bestelt via de pre order page. maar nu vraag ik me af ik heb het vandaag gedaan en het sluit vandaag was ik nog op tijd en krijg ik em woensdag binne?
Meestal voor 15:00 uur besteld betekent de volgende dag binnen. Halo 3 komt woensdag uit, dus als de betaling vandaag of morgen binnen is heb je hem woensdag wel. Ik misschien morgen, want vandaag lukte het niet bij mijn vaste adresje. FRS in Sneek had hem wel, maar wilde hem nog niet verkopen.
off-topic: Alle winkels hebben ze nu, maar er zitten hoge boetes aan als men er achter komt dat ze van hun winkel af komt.
Lol @ de pre-order mannetjes. Bij de media markt (eindhove) kost ie maar 44 euro en de andere 48/49. Ik ben toch niet gek!
Alle winkels die Halo3 verkopen mogen het spel pas op de launch datum verkopen dat heeft bungie bevestigd
wat kan bungie het nou schelen? het gaat om on eerlijke concurentie als bekend is dat 1 dag van tevoren media markt al verkoopt gaat mensen 1 dag van te voren naar de media markt gezien de meeste mensen het spel dan al hebben gekocht, gaan ze het niet nog een keer halen bij een andere winkel, waardoor de winkel omzet mist :b:
Nee, ook niet . Al deze onzin is de schuld van Intertoys. Omdat zei zo vriendelijk waren Halo 2 een week voor de release in de schappen te leggen. En M$ heeft toen behoorlijk ruzie gehad met intertoys. Ow, en het is niet de ontwikkelaar, maar de uitgever die de release datum verzint.
launch datum is toch bullshit? ik kreeg bioshock en blue dragon een dag te vroeg binnen van gcshop. dus misschien heeeeeeel misschien is halo 3 morge al binne. maar gezien er zoooo veel orders zijn zal het waarschijnlijk gewoon woensdag worden...
Antwoord gegeven + link gegeven is een slotje op deze overbodige thread Dit had je daar, of in de Halo 3 thread ook kunnen vragen Closed.