Ik wist ff niet in welk forum ik dit moest plaatsen, dus deed ik het maar in General xbox chat. Als je een spel besteld bij GCshop.nl zouden ze toch iets van binnen 5 werkdagen leveren, na betaald te hebben. Is maandag t/m zaterdag werkdag? Of maandag t/m vrijdag? Ik moet ff uitrekenen wanneer ik nou mijn deathrow krijgt. En oja, hoe lang duurt het voor Postbank geld overmaakt als je het stuurt via zo'n gaar papiertje? Niet via internet maar gewoon met zo'n ouderwets boekje ding. plz tell (Ik heb dat ding gisteren op de bus gedaan (vrijdag) wanneer moet ik duz dan mijn spel verwachten ?)
Daz kut En ik mag van mn pa niet eens internetbankieren omdat dat weer extra geld kost Wat bennik zielig
Internetbankieren bij de rabo kost mij niets extra's hoor..... en ik ben zeer tevree, ze zijn altijd errug snel... BTW er is al een gc shop topic, waar ook roche, iemand van gcshop.nl op reageert, misschien slim om daar te reageren...
Volgens mij kost het bij de ABN-AMRO ook niks dat internetbankieren. Of ik kijk over die afschrijving heen.
Bij de Rabobank moet je in iedergeval een RABOBOX aanschaffen kost iets van 25 piek!!! Je hebt wel weer een hogere rente op een internet spaarrekening!!!
Postbank kost maar €1,89 per maand ofzo!! Als je vader dat al teveel vind dan is hij wel een echte nederlander zeg :/ ABN kost niets idd, omdat je dan gewoon 1x per maand afschriften krijgt ipv. 1x per 2 weken, bij postbank krijg je het ook nog 1x per 2 weken met inet bankieren, daarom kost het bij hun geld.
Hmm, ik geloof je wel als je zegt dat je betaald hebt. Als je even mailt naar Thijs@gamecom.nl met je ordernummer en naam dan bestellen we hem vast voor je, dan heb je hem vrij snel. Met de Postbank duurt het namelijk echt lang.
Re: Re: Gcshop Ik heb een emailtje verzonden met daarin mijn naam en ordernummer. Maar hoe bedoel je: dan bestellen we hem vast voor je?
hallo ik heb ff een vraagtje over rembeurs versturen dus als ik nu Timesplitters besteld voor €58.95 + rembeurs=hoeveel totaal ongeveer?