Geachte Mods

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XTM, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had vorige week een PM gestuurd naar een mislopende deal, maar ik kreeg helemaal geen gehoor of PM terug.
    Dit is ff in het kort verteld.

<KNIP>

Ik hoop dat jullie me hier ergens mee unnen helpen.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    TheOne en Han zijn nog steeds inactief. Dit soort zaken doen we liever niet publiekelijk. Ik zal kijken wie er interesse heeft deze zaak af te handelen.

Ik heb je hele tekst gekopieerd, dus je hoeft niet bang te zijn dat je het opnieuw moet tikken :)

3. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Oke bedankt, hoop snel wat te horen.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb er zelf even naar gekeken en kan je niet echt enorm helpen. Ik denk dat het beste is dat jullie de deal terugdraaien (beide spellen gaan terug naar oorspronkelijke eigenaar).

Wij kunnen verder geen actie ondernemen, en ik vraag me af of je zelf nog wat kan ondernemen.

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was helemaal oke me vader heeft hem zelfs nog een x nagekeken, hij kon hem wel neit leuk vinden en dan kras erover en dan dat zeggen, vind het erg schandalig van hem, op zijn minst kan ie me iets geven ofzo.

6. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb The Sims allang opgestuurd en begint ie nog te dreigen van als ik hem niet binnen 2 dagen heb etc.
    Zo makkelijk komt ie er niet vanaf, Hitman II kwam ook van Samonsuke af, was die beschadigd dan, NEE, en wilt ie er nog 5 euro bij terwijl ie die me nooit heeft gegeven.

7. XBRL

XBRL Ruler of XBW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen post z'n naam hier ff dan weten wij iig met wie wij geen zaken meer willen doen!

8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    vinnielans is de naam, hij staat ook niet in de elite-list

9. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Hier kan dnek ik wel een slotjuh op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.