Hallo, Voor onze nederlandse clan DIS zoeken wij nog 1 á 2 clanleden. Omdat wij serieus willen gaan gamen op Gamebattles / mlg zoeken wij alleen actieve spelers. Als je wilt joinen volgt er eerst een tryout om te kijken of het klikt tussen jou en de leden. Interesse: Voeg DIS Virtualite toe. Mvg DIS clan
Inderdaad, mischien kan je beter een promoot-thread aanmaken voor je clan, waarin je zet wie erin zitten, voor welke sites jullie spelen, of jullie een clansite hebben etc. Trouwens willen jullie MLG spelen? Doe maar pro
De clanleden: DIS Virtualite DIS RedneV DIS BeatingW ZeroNL Soldier Android61 maar zijn 360 is kapot Wij spelen voor gamebattles.com, volgens de website is dit de MLG. Mvg DIS
Hoe oud zijn jullie gemiddeld? Het lijkt me wel leuk om een keer in een clan te zitten. In Gears of War 1 was ik echt goed vind ik zelf (eigendunk heerst). Gears of War 2 iets minder maar dat kan ik ook redelijk. Met 15 jarige spelen lijkt me ook niets.
Gamebattles is onderdeel van MLG. Op Gamebattles kunnen echter de grootste scrubs spelen en MLG zijn echt de LAN toernooien in Amerika voor de allerbeste clans. GB is niet hetzelfde als MLG.
Dat ligt eraan. In princiepe niet hoor. Add DIS Virtualite maar toe, dan kunnen we kijken of je geschikt bent. Mvg DIS
Ik dacht eigenlijk omdat er groot op hun Header MLG bij stond dat het de MLG was. Laat het duidelijk zijn dat wij dan alleen voor gamebattles.com spelen, tenzij er natuurlijk een budget is om naar Amerika te gaan.
Sorry dat ik nog niet met je heb gespeeld. Ik was steeds met andere mensen bezig. Deze week moet het denk ik wel lukken
Haha nice, Toevallig, ZeroNL soldier is een xbox friend of mine =) ookal ben ik totaal vergeten hoe ik hem heb leren kennen.