1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die mappack dan wel gehaald. Had een aantal gasten in mijnFL die de maps aan het spelen waren en ik dacht ach die 8 euro. Ik vermaak me nu op zich best wel met die maps. Ik denk dat ze pas na een maand of 4 gratis worden, was met deel 1 ook het geval. Maar dan speel ik de game niet meer denk ik.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Heel erg netjes. Ikzelf mag tevreden zijn met tien keer minder dan dit. ;):9
     
  3. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    gister echt een vette actie gehad op die nieuwe level fuel station ging de lift in draaide me om kwamen er net 2 gasten in,lift ging dicht en blasten ze allebei weg en toen ging de lift weer open.....echt te grappig
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik had met Horde enkele weken geleden een boven zichzelf uitstijgend noob moment. Ik was de enige die nog over was en er waren nog zo'n vier vijanden, waaronder 2 boomers. Ik meende wave 7 of 8. Ik dood die boomers als eerste, vet makkelijk van een afstand, en vervolgens nog een sniper en een gewone locust. Gevolg was dat ik die ronde de meeste punten had. ;):)
     
  5. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice Yellow 13. Zulke momenten zijn echt priceless, en dan ook als al die amerikanen waar mee je speelt helemaal gaan juichen etc:)
     
  6. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    God afgelopen 5 potjes minimaal 1 iemand gehad die stopte in mijn team en elke keer tering veel lag.

    Valt het jullie trouwens ook op dat wanneer je tegen gasten met rank 4 speelt het potje altijd last van lag heeft?
     
  7. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , ik heb meestal s'avonds lag, zoals rond deze tijden.:'-( Geen idee waar het aan ligt. Sommige zeggen dat je dan op de host van de Amerikanen speelt maar idk. Toch vindt ik wel scheel met die Shotgun soms..:confused:
     
  8. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    S'avonds spelen meer Amerikanen door et tijdsverschil. Speel maar eens een spelletje snachts. Altijd last van lag, of het nu Halo of Gears is.

    Vind het vet irritant worden en sinds dat ik een snelle PC heb kan me live ook gestolen worden. Ze moeten gewoon dedicated servers neerzetten.

    Op me PC kan ik gewoon op elke tijd Team fortress 2 spelen zonder lag, dat is me nog nooit gelukt op de xbox.
     
  9. Kenzzzzz

    Kenzzzzz Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 1 FTW, dat zeg ik : )
     
  10. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zien we:p maar echt wat een ****** lag |:- Ongelooflijk=(
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik klop even af: Nog maar twee keer last van lag gehad in ongeveer 10-15 potjes online. ;):b:
     
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect, maar wanneer speelde je dan? Vast niet s'avonds of s'nachts!
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dude, een aantal potjes waren in de nacht en de meeste in de avond. Ik meen dit serieus. Misschien dat een stuk of 3/4 in de middag waren, maar beslist niet meer. ;)*)
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf, heb je geluk. Had ik een paar weken geleden ook nmaar sinds ik met een paar anderen public speel gaat het keihard bergafwaarts..:mad:;)
     
  15. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 6 potjes Wingman gespeeld. 5 potjes achter elkaar gewonnen zonder lag en het 6e potje verloren omdat ik weer flink lag had. Wel jammer, dat het 6e potje behoorlijk wat lag had. Ik en een vriend van mij waren behoorlijk op dreef met een 5 win streak, al moet ik zeggen dat we wel zo nu en dan flink wat geluk hadden.:+

    Vanavond was het echter weer hopeloos. Iets van 3 potjes met flink veel lag gespeeld. Daarna had ik er geen zin meer in en ben ik maar Private gaan spelen met een paar vrienden.
     
  16. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de singleplayer van gow2 ook weer zo missie met die irritante vleermuisdingen ? ( zit er nog steeds vast in gow1 LOL )
     
  17. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    In Gears of War 2 zitten geen "vleermuizen dingen", die overigens Kryll heten.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Je hebt wel een missie met een voertuig, maar geen Kryll meer in ieder geval ;)
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt Hail in GoW2 , wat misschien nog wel irritanter is:cool:!
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, niet irritanter. Dat zie je tenminste aankomen. Die Kryll kwamen zomaar uit het niets.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina