1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Veteran Gear legaal halen is imo de meest tijdrovende, frustrerende en (als je hem uiteindelijk haalt) bevredigende achievement ooit. Ik hoop dat ik 'm deze volgende xp event ga halen. Vorige keer ging ik van 69 naar 81 (constant in een party van 5 in social op onze host en je krijgt echt flink wat exp binnen)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik gaat er 1 Juli ook aan, inv maar ofzo
     
  3. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind moeilijke games completen zelfs nog iets meer respect verdienen, die heb ik op jouw gamercard nog niet gevonden...
     
  4. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Als het betekend dat ik de komende dagen niet meer met randoms hoef te spelen, invite me dan maar even. :emo:
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    :lol: Ik ruik jaloezie. Damn ik weet niet hoe oud je bent (schijnbaar 21...), maar aan deze reactie schat ik je toch echt niet ouder dan 10. Ga eens buitenspelen.
     
  6. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    whahahaahah echt waar......jij snapte mijn opmerking totaal weer niet....ga er maar eens goed over nadenken....tenminste ben ik geen vakkenvuller :'-(
    En ja ik ben 21, en ik ga dan niet meer buitenspelen maar bier drinken met maten op het terras......maar ja,als jij zo graag buitenspeelt dan moet je eens stoeprandje gaan spelen. Wie die bal kaatst mag hem terug verwachten.

    Ik kan me nog herinneren dat je ook mee wou boosten in GoW2 dus ga alsjeblieft niet doen alsof je alles "legit" loopt te doen, want je moet wel...niemand speelt met je samen...

    BTW: Jaloers op zo'n schijt gamertag? Never....je moest eens weten....
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat Guardian is echt niet goed voor m'n k/d, met Annex blijf ik meestal rond de 1.0 maar nu ik Guardian speel sta ik echt altijd negatief. Haal gemiddeld 2500 EXP per potje maar vind het niet echt leuk. Ga het wel een beetje spelen tijdens de 8X EXP Event denk ik, met vrienden blijft het wel leuk om te doen.

    Gister was er wel zo'n sneu type, ik pak de grenades op en wil ze juist op een chille plek dichtbij hem plakken sprint hij de lasers in op Security. 8)
     
  8. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Speel zelf het liefst gewoon ranked Execution.. Waarschijnlijk komt dat door m'n 'glorie' dagen van GoW 1. :+

    Ze mogen wat mij betreft die fuse van de grenades flink wat lager zetten.. Vaak ben je gelijk dood als je hem af hoord gaan en dus heb je veel van die trieste figuren die met de frags hun kills moeten maken. Zelf vind ik de inks wel erg gebalanceerd.

    Zou alleen wel willen dat ze het oppakken van een meatshield naar een andere knop verplaatsen. Nu heb ik vaak dat ik in een 2vs1 de ene wil oppakken die ik down maar dan begint me gastje te wallbouncen en word ik of course gekilled.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dacht echt dat Mac Chickgun altijd 13-14 was :lol: is ie gewoon 21(!) sowieso het enigste wat boeiend is aan jouw GT is DoA4 Survival? (wat niet eens zo heel moeilijk is, gewoon iedereen juggelen), maar goed deze hele discussie is ongekend zielig :emo:
     
  10. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal maar geen mening geven over games die je niet hebt gespeeld. :):..10/10 difficulty DoA4...maar ja beetje juggelen en dan versla je het wel ja...lol...droom lekker verder...
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me een goed plan :thumbs:



    -

    Denk zo maar weer ff aan de gears, ben benieuwd hoever ik kan komen met die 8x XP
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    8X EXP is pas vanaf 1 Juli he.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    ik weet ;) moet toch ff inkomen. Ik ken de levels amper nog :lol:
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit alles alleen omdat hij zei dat hij legaal 100 halen meer respect vind verdienen? Chill eens een beetje gast :lol:

    Yo, ik herken je gamertag man:+. Jij speelt veel execution ofniet?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb je toch nog geen hate mails gestuurd hé?! :lol:

    Ik heb wel is in een game gezeten met 2 personen die een Reaper gamertag hadden.. maar ik moet wel zeggen dat ik al heel vaak tegen dezelfde mensen ben gekomen in die playlist. Zal wel door de wat kleinere community komen.

    Stuur je straks wel even een FR. :)
     
  16. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees de vorige pagina nog een keer door en kom daarna terug ok?
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    8x XP nog niet bezig. Zal wel eind van de middag ofzo pas zijn, als het 9u 's morgens ergens in Amerika/Canada begint.
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik herken je gamertag gewoon om de een of andere reden :+.
    Ja die Reaper dat is een maat van mij. Die ben ik toen eens een keer tegengekomen en dacht: "Wtf die gast heeft mn tag gejat :+"

    Btw, dat je veel tegen dezelfde mensen speelt heeft niets met de community te maken maar meer met de nieuwe host selection. De Gears 2 community is nog best groot, vooral de laatste tijd spelen veel mensen weer door die exp events en title update, maar hij zal nooit zo groot worden als Gears 1...
    En ja is cool, ik ben van plan veel online te komen tijdens de volgende event dus dan kunnen we wel een paar potjes spelen :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2010
  19. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :D. Ik ben op de eerste dag van de event 3 levels omhoog gegaan (84-87). Ik hoop 95 te hebben bereikt als deze event voorbij is. Jammer dat het zo fucked up warm is in mijn kamer, anders had ik veel meer gespeeld vandaag. Ging echt super vandaag :).

    Ik merk sowieso dat ik de laatste tijd beter speel als voorheen, komt denk ik door die TU6 update. Mijn shotty werkt nu eindelijk fatsoendelijk.

    Enige waar ik me aan kan ergeren zijn die kutbots... Telkens als ik Social speel is er een overvloed aan bots in de game. Serieus, wat voor meerwaarde hebben die krengen? Ze zijn niet leuk om te killen en zijn al helemaal niet leuk om door gekilled te worden. Als een menselijke tegenstander me killt, heb ik nooit dat machteloze gevoel dat ik heb nadat ik neergelancerd word door een overpowerde kutbot :mad:.
     
  20. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Zoiezo ranked spelen. Ik kan dan misschien niet zo snel als jullie telkens opnieuw spelen, want jullie blijven in de lobby en ik moet opnieuw zoeken. Maar je zit in ieder geval niet vast aan een graf host en aan bots, want die verschijnen alleen als de teams oneerlijk zijn qua grootte.
     

Deel Deze Pagina