1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15


    Vanaf 5:52 heeft ie wat sniper gameplay van mij. Hij vroeg na de match of ik de beelden wou hebben, want hij was aan het opnemen. Een superman + eentje door de rug.
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meh, ik heb vandaag GOW2 weer eens in mijn xbox gedrukt. Uiteindelijk kreeg ik nog hoop dat ik misschien nog wel eens 100% kon krijgen in deze game (zo'n chievo hoer als ik ben :+). Helaas kwam ik er al snel achter dat je haast geen ranked matches kan vinden, aangezien ik alleen de Flashback map pack heb kan ik Social Xbox Live ook niet gebruiken :mad:.

    Ik dacht altijd dat de 'Veteran Gear' chievo standaard in het spel zat en aangezien je 'Party like it's 1999' en die 100000 kill achievement nog wel kan boosten kreeg ik dus een beetje hoop :9. Maarjah, als het 3 uur duurt voor je in een match komt en dan ook nog 10 keer moet winnen als de leader (Guardian), nou dan geef ik het alweer snel op :mad:.

    Misschien dat ik ooit een goedkope GOTY op de kop kan tikken ofzo. De packs kopen vind ik zonde omdat ik ze toch niet zal spelen...
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    3 uur? Wtf, m'n NAT staat op Moderate en ik vind gewoon erg snel matches. Horde met Tickers word na een tijdje toch best saai, wel geinig om grenades te planten om ze allemaal in één keer te killen. Btw, de GOTY edition is best goedkoop op mymemory.co.uk.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, dat was een sarcastische 3 uur :9. Ik heb hem 2 keer ongeveer 5 minuten laten staan op Wingman, en er kwam niks. Vervolgens een keertje Guardian geprobeerd, die werkte ook gewoon. Horde werkt natuurlijk ook gewoon :)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, social matchmaking blijft K*T.
    Keer op keer kom ik nu in dezelfde game met een low level gastje voor een Horde match. Come on, na tich keer leaven snapt het systeem nog niet dat ik een andere Horde match wil. Zullen vast meerdere mensen Horde aan het spelen zijn en anders host ik zelf wel. Ga niet steeds een uur wachten tot ie in zn eentje alle tickers heeft afgemaakt.
    Dan maar wachten tot ik zo met Guardian mee kan doen, om nog iets van het 8x XP event te kunnen profiteren.

    Edit:
    Hmm, eerste potje was weer stekker trekken. Door een muur neer geschoten worden, yeah right. En nu kan ie niets meer vinden. Leve de MP.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  6. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Ik word echt schijtziek van Gears 2 op het moment. als ik level 100 ben kap ik er definitief mee.

    heb vannacht een paar uurtjes weer lekker ouderwets Gears 1 gespeeld met een paar maten, was echt vet! Lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een Gears spel :D
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    *Rent een hoekje om* - Grenade tag. :'-(
    *Komt in een 2vs1 shotgun battle* - Spons spons spons spons - 1 shot down. :'-(

    Oh zo leuk heb ik het!
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Waarom speel je het nog? Slinger die kutgame gewoon in een hoek en doe iets wat wel werkt..? :)
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Was vandaag host op Guardian, eerste potje ging echt relaxt. Daarna ging het zo ontiegelijk kut, weet niet waarom maar ik miste opeens echt alles 8). Had alsnog wel 10k exp verdiend. :)
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Lmao, ik ben zo verschikkelijk slecht he. Heb het voor elkaar gekregen om een potje Wingman te winnen omdat een level 100 mijn 'wingman' was, gelukkig zoog hij niet :9.

    Maarjah, ik heb dus 2 potjes Wingman gedaan vandaag, beide keren kwam er pas een match na 20 minuten.... Ik hou het wel bij de SP achievements....
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En als je een buddy joint die host is, of custom match ofzo?

    Wel apart, even wave social horde gedaan en kreeg maar 1600xp ipv 2000. Op private is het 1600 op hardcore. Raar dat ik een dag 2000 per wave kreeg.
    Af en toe heb je van die lekkere potjes, en af en toe wil het gewoon niet lukken.
    Nog een potje en ben dan level 78.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nu echt van die mensen die Horde joinen maar niks doen en zo meegenieten van de +1200 EXP :+. Had het gisteren ook gedaan toen ik ging eten etc :p

    E: Net echt twee potjes gehad met beiden boven de 10.000 EXP, dat tikt lekker aan.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat is dus min of meer het probleem. Terwijl de game op sommige momenten me echt hard laat ragen, zijn er ook momenten die gewoon echt vet zijn. En ik heb zoiezo een hekel aan grenade spammers, maakt niet uit welke game.
     
  14. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    offtopic

    Ben ik nou scheel of is er geen Bulletstorm topic?
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Geen idee. Snap niet waarom dat spel totaal geen hype heeft? Het ziet er naar mijn mening echt zwaar goed uit.
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    En that's it.

    Ik stop ermee. Spel vol tegen de muur gegooid..

    BELACHELIJK als je ziet het verschil tussen spelen op je eigen host en op iemand anders z'n host.

    De host wordt door 3 van ons team minstens 2x van dichtbij geraakt met shotgun, maar weigert gewoon om fucking dood te gaan. Vervolgens 1 shot ieder gastje uit ons team.

    Echt een zwaar verkapt ****** spel waar ik niet meer aan begin.

    En dan nog één ding.. Waarom vindt dit kut spel het nodig om mij constant in de teams te zetten met lvl 30's terwijl het andere team een volle partij lvl 100's is? Wat is dat nou weer voor een kut matchmaking?
     
  17. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Rustig aan met je spel :):

    Ga een tijdje een ander spelletje spelen
     
  18. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog iemand zin om vandaag gears 2 te spelen?
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Net nog een paar potjes gespeeld. Maar wat krijg je toch ontzettend weinig XP nu. Echt te weinig lijkt het zo. Ik heb het tot level 95 gered met al die XP events. Maar die laatste 5 levels gaan echt nog een dikke eeuwigheid duren denk ik. Verdomme joh, ik moet nu serieus 150 matches spelen wil ik level up gaan lijkt het zo.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gaat lekker als je al 95 bent. Zit zelf op 78, niet zo heel veel kunnen profiteren van laatste event. Zullen er eerders ongetwijfeld wel meer volgen.
     

Deel Deze Pagina