1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt snel exp wilt halen moet je Social KotH boosten. Ik denk dat we de 14 x exp nog wel halen, dat komt dan neer op ongeveer 3.5 maal de punten die je haalt in een KotH boostsessie. Als je álles doet in zo'n boostsessie haal je 90 000 exp maal 3.5 is 315000 exp :+.

    Ik heb met de vorige exp event 2 zo'n matches gedaan, het is echt ideaal want je hoeft in principe alleen maar in de ring te staan, zolang er maar steeds één iemand de ring aan het breken is.

    Deze event ga ik denk ik gewoon spelen, ben heel eerlijk gezegd geen fan van boosten, maar ik merk aan mezelf dat ik dit spel niet lang kan spelen zonder gefrustreerd te raken :+
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    7,105 / 500 is 14,21x XP. Gaat hard. Zou me niets verbazen als ze straks gewoon 8x doen ofzo. Zou anders echt insane zijn. Dan komt level 100 voor mij ook wel in de buurt.
     
  3. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Hij heeft al bijna 9000 followers. Ik hoop écht dat ze dit doorzetten, dan kan ik mijn 100 binnen een paar potjes wel halen :p.
     
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Online heb im dit wel es met een maat van me gedaan. echt vet
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, 18x Experience nu! Het moet niet gekker worden 8) Dit is dan voor 3 dagen? Dan gaan er weer véél mensen de level 100 halen!
     
  6. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik ga het wel proberen om weer online te komen, maar met die rot draad die hier ligt ben ik vaak al gedisconnect als hij net een goede game heeft gevonden :mad:.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Al bijna 20x XP, lol. 8)
     
  8. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is echt sick man. Misschien maar eens weer de CD uit mijn stofrek pakken!
     
  9. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs ik ga het dan maar weer proberen;) Een idee om met een aantal mensen flink veel te gaan boosten?!
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als je normaal speelt zal je flink gaan stijgen in levels denk ik.

    En ik denk dat ze het gewoon doorzetten. Denk dat zij er niet heel veel om geven als er opeens veel meer level 100 mensen zijn
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was 36 volgens mij. De 50 moet ik wel kunnen halen nu.

    Iemand die met een paar mensen een vast groepje wilt maken :)?
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En anders kun je flinke wat Horde gaan doen. Met 5 man knal je zo door de eerste waves heen. Met iets van 20x XP tikt dat ook wel behoorlijk aan.
    Zal het zelf voornamelijk bij Guardian houden en wellicht af en toe paar Horde waves tussendoor. Eens zien hoever ik die dagen dan kan komen.
     
  13. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Van iemand op trueachievements.com:
    Het event duurt vier dagen dus dat zou betekenen dat je slechts drie uur per dag hoeft te spelen! Klinkt aantrekkelijk om te boosten....
     
  14. Robben

    Robben Guest

  15. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    met 10 000 followers zullen die wel allang gebruikt zijn :p
     
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt.
    Maar voor dat social koth boosten heb je toch eigenlijk 10 spelers nodig om het makkelijk en snel te doen?
    Ik heb nog nooit social gedaan, dus ken dat nog niet echt.
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Met zoveel exp ga ik hem ook weer spelen, kijken of ik toch nog level 50 kan pakken. Was geloof ik (weer:F:) level 16 ofzo.

    Kun je de nostalgie al voelen?:9 Ik wil wel meedoen ;).
     
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, als je nu gaat KotH boosten kun je, als je alles foutloos doet, binnen 11-12 uurtjes van 1 naar 100 gaan :lol:.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zei Commander J ook al;

     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb ik het ook van :+. Echt ziek!

    Aan de ene kant vind ik het wel een beetje jammer, want zo verliest de achievement z'n waarde... Ik ben 2 keer tot level 90 gekomen door gewoon te spelen en heb meer dan 400 uur in dit spel gestoken, nu kan zowat iedereen die een vrije middag opoffert Veteran Gear worden.

    Maar aan de andere kant gun ik het de mensen die de game ook daadwerkelijk spelen van harte om Veteran Gear te worden :)
     

Deel Deze Pagina