1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je 2x legit level 90 bent, mag je de laatste 10 levels wel boosten. ;)
    Als ik na level 90 een reset kreeg, had ik allang geglitched. :+

    Hoe werkt dat KotH boosten dan? En vanwaar dat je daar wel zo veel punten voor krijgt? Je krijgt zeker veel punten als je steeds ring capt of verbreekt?
    Geen idee of XP nog boven de 20 gaat komen, of dat ie hem echt op 20 houdt. Kan ik niet wijs maken uit zn twitter bericht. Wel ziek man, 20x XP. :cool: 8)
    Met alle modes zal het wel snel gaan. Misschien dat Horde ook bizar snel gaat (tikte met 6 of 8x XP ook al aardig aan, toen ik 1x een social horde match had met 2000 per wave, later nog eens geprobeerd en was mn max 1200 of 1600).
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Boosten is met 20 exp niet nodig, dus ik ga waarschijnlijk de laatste paar leveltjes gewoon spelen. Als ik het spel écht niet meer kan uitstaan (waar ik de laatste tijd veel last van heb) boost ik hem gewoon :X.

    Maar om antwoord te geven op je vraag, KotH boosten werkt als volgt: Je zorgt dat je met 10 man in een KotH social match komt. Dan gaan bijvoorbeeld alle 5 de Locust in de ring staan, en breekt één of meerdere COG's de ring om de seconde. Locust krijgt dan steeds +200 voor de ringcapture, en de COG +50 voor ringbreak. Tegen de tijd dat de Locust 119 punten hebben, moet de COG in de ring gaan staan en moet de Locust de ring gaan breaken. En zo de hele tijd heen en weer zeg maar :+.

    Als je alles doet (dus ook iedere keer de ring breaken), krijg je rond de 90 000 punten * 5 (KotH exp multiplier) = 450 000 exp 8)
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn. :)
    Maar goed, wel saai om dat constant te doen. :p
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie is, je hoeft zelf eigenlijk niets te doen :p. Als er maar steeds iemand is die de ring breakt, hoef je zelf alleen maar in de ring te staan en om de 10 minuten even terug in de ring lopen :+. Dan krijg je alsnog rond de 80 000 punten
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Boosten is ook 9/10 keer saai:+
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja inderdaad, ik ga proberen op de gewone manier alsnog level 50 te halen (grrrr:mad:).

    Wilde het vanmiddag weer spelen, maar kon bij Ranked maar geen match vinden :confused:. Heb mijn NAT wel gewoon op open. Weet iemand hoe dit kan komen en hoe het op te lossen is? Had vroeger nooit zoveel problemen daarmee, werd zelfs heel vaak host:eek:.
    Toen daarna social geprobeerd waarbij ik in een match kwam met 4 echte spelers en de rest bots. Maar ik kon maar niet beginnen, bleef maar spectaten. Ik doe waarschijnlijk zelf iets fout, hoe kies ik team of iets dergelijks (spel al eeuwen niet meer gespeeld)?

    En ik zei eerder dat ik al(weer:mad:) level 16 was, maar was blijkbaar pas 5, foutje.:+ En ik moet Dizzy nog steeds (opnieuw:mad:) unlocken, maar heb geen zin alweeeer de singleplayer te spelen:'-(.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, level 5 - 15 is niks vergeleken met 90 - 100
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, weet ik, maar is nog kut :9.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Met die 20x XP ben je zo level 50. Wat heb je rond level 40 per level nodig, 50k punten misschien? Dan ben je met een goed potje zo 1 à 2 levels verder. Daarvoor gaat het nog sneller. Level 50 met 1x XP nam wel aardig wat tijd in, maar was nog wel te doen. Nu met 20x XP moet dat helemaal goed te doen zijn.
    Als je nog laag bent, lijkt het een eeuwigheid te duren, maar als je merkt wat voor xp je nu nodig hebt om een level omhoog te gaan... en dan zit ik pas op 1/3de ofzo.
     
  10. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    paar pagina's terug iedereen lopen te zeiken over: aaaah boosten, krijg je geen voldoening van blablabla....en wat lees ik hier? =(:F:
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wordt toch niet gezegd dat er geboost wordt, integendeel zelfs.
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou wel met 10 man willen boosten.
    Nog meer hier die dat willen?
    Kunnen we misschien een vaste groep maken ofzo.
     
  13. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou er wordt wel over zo'n manier gesproken dat mensen zeker van plan zijn het te gaan doen.

    Maakt mij ook verder niet uit maar mensen moeten hier dan niet wijzen naar een ander terwijl ze het zelf ook net zo goed doen.

    (Ik bedoel het niet persoonlijk op jouw hoor);) De mensen die dit lezen weten wel wie ik bedoel.

    Anyway als iemand de beste methode wilt weten om de boosten ben ik bereid dit te zeggen. Je hebt dan maar 6 man nodig
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat hoef je niet te vragen hoor.;)
     
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil best mee doen voeg me maar toe.

    greetz
     
  16. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwam dit berichtje zojuist tegen:
     
  17. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisternacht weer eens even gespeeld. Ging heel goed :). Ik heb ieder potje host gekregen dus dat helpt wel mee om er weer een beetje in te komen. Ik had zelfs een Guardian match in mijn eentje met 4 bots van een team van 5 Nederlanders gewonnen :+. Na de match kreeg ik allemaal haat berichten, van dat m'n connectie kut was enzo, maar dit moet toch ruim voldoende zijn om 5 mensen te hosten?

    [​IMG]
     
  18. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Je upload is niet zo hoog maar moet wel voldoende zijn vooral omdat het Nederlanders zijn waar je tegen speelde en dit is niet veel beter:
    [​IMG]
    In spanje op de camping :+
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf spammie :p zit je op een camping zit je alsnog op xboxworld.
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ping is toch best goed? :p
     

Deel Deze Pagina