1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    In die Microsoft sale van een paar dagen terug kostte All Fronts Collection maar 400 MP ;) Gemiste kans zou ik zeggen, als ie nu duurder is.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gister de hele avond met vrienden Horde gespeeld op twee van die Snowblind maps, echt heel nice gemaakt die maps. Ik had één van mijn vrienden aangeraden die pack ook te halen, wat is nou 400 pts voor 19 maps die je nog niet had in Gears 2, lekker Horde spelen en achievies halen. Maar hij zegt, Gears 3 komt al over 1,5 maand, zonde om dit nu te halen, daarna speel je het nooit meer. Maar ja...je kunt tot die tijd nog lekker fun hebben met die maps...telt dat niet dan vraag ik me af :D
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    400 punten voor 19 mappen + een stukje SP is te geef.

    Juist als je uitkijkt naar GoW3 en ze nog niet hebt zou ik ze nu kopen. Kun je mooi de komende maand mee vermaken en weer een beetje GoW oefenen voor deel 3 uitkomt
     
  4. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Hoe zit het nou met die xp events? Wil gears 2 wel op 100 halen zonder te gaan no-lifen om lvl 100 te worden :p
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    De komende vijf weekenden in afwachting van de release van Gears 3 wordt er elk weekend een XP event gehouden, met elk weekend een grotere XP bonus. Exacte getallen voor de multipliers zijn nog onbekend...
     
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Met ingang van dit weekend? Ben nu lvl 41 en wil minimaal level 50 halen aangezien ik 2 achievements "in de wacht heb staan".

    EDIT: Ah nvm, vanaf volgend weekend zie ik.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben nu level 49 en wil in die weekenden toch wel level 100 worden een keer :)

    Hij loopt alleen wel veel vast wanneer de match gemaakt word, is dit enkel bij mij of :p
     
  8. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Details XP events bekend gemaakt;
    De tijden heb ik aangepast zodat het Nederlandse tijden zijn:

    5x XP | 19-8-2011 16:00 tot 22-8-2011 16:00
    10x XP | 26-8-2011 16:00 tot 29-8-2011 16:00
    15x XP | 2-9-2011 16:00 tot 5-9-2011 16:00
    20x XP | 9-9-2011 16:00 tot 12-9-2011 16:00
    25x XP | 16-9-2011 16:00 tot 19-9-2011 16:00

    Ik heb mijn wings al, maar 25x is niet niks. :) Al is 5x niet echt de moeite, tenzij je er zin in hebt natuurlijk! :)

    Bovendien even opletten dat de bonus pas ingaat ná 16:00 dus. Als je om 15:30 bijvoorbeeld al een match begon en je blijft doorspelen zonder terug te gaan naar het main menu dan gaat je bonus niet in, ook niet als het al 16:00 geweest is. Dus eerst quitten naar main menu (of xbox dashboard, nog beter), even wachten tot het 16:00 geweest is en dan (opnieuw) beginnen met de matches voor de XP bonus. Tenminste, zo is het naar mijn weten altijd gegaan dus zal deze keer wel niet anders zijn.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die map packs heb ik blijkbaar voor jan lul gekocht.

    Kan daar niemand meer vinden is zeker dood gebloed...
     
  10. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh? ik speel al enkele weken terug Horde op de mappacks en heb geen problemen om daar het team vol te krijgen. King of the Hill eveneens geen probleem
     
  11. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik zoek op Gaurdian.

    Maar dat vindt ie enkel op de normale maps..
     
  12. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op Social zoekt in plaats van Ranked heb je meer kans om mensen te vinden. Of doe je dit al? Scheelt ook veel wachten, aangezien iedere missende speler overgenomen wordt door een bot. Social is per definitie op de map packs.
     
  13. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Die "Tickers by the boatload" event op Horde vorig weekend was wel fun, maar dit weekend is het event niet zo leuk...
    Alle Locust hebben hun wapens gewisseld; alle Theron bijvoorbeeld hebben nu een Boomshot en Bloodmounts hebben een Flamethrower...
    Net of die rotdingen waren nog niet irritant genoeg 8)
     
  14. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik verstond mij er niet aan :+ Werd ik opeens gezaagd door een Siren |:-

    Nu weet ik dus waarom :lol:
     
  15. koelebobes

    koelebobes Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Boomer : "booooom"
    Ik kijk om

    Torque bow
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  16. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Hallo Xbwers,

    Ik heb het idee om binnekort een wingman toernooi te organiseren. Alleen moet ik wel weten of hier genoeg animo voor is. Ik dacht zelf persoonlijk aan 4 verschillende teams die mee doen, we volgen dan de gewone ranked wingman regels en ieder team host een map.
    Aan het eind van de rit kijken wie de meeste punten heeft behaald en dit team eindigt dan als winnaar!

    Nja allereerst moet ik dus weten of er interesse voor is. Dan volgen de verdere details later wel :p
    Dus laat maar weten of je mee wilt doen, of je al een wingman hebt of je wil teamen met iemand hier op het forum!
     
  17. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ben echt aantal keer kapotgezaagd door die Siren, komen al schietend met 1 a 2 op je af, zagen je daarna in mootjes ;O, schoppen ook je schilden omver. Echt ergste Locust die er tussen zitten imo.

    Vond het wel weer lachen dat die flamers met sniper rifles rondliepen en dan alsnog die gasflessen op hun rug.
     
  18. Pinohelmond

    Pinohelmond Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee, heb al een wingman. Laat maar weten wanneer!
     
  19. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil best mee doen heb geen wing.
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm in! Kan ook wel wat gasten voor je regelen als je wilt.
     

Deel Deze Pagina