1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 2 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Syn3rgy, 30 jul 2009.

  1. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Dr mogen alleen wel wat meer mappen bij, na één weekend heb ik die 10 mappen ook alweer gezien |:-
     
  2. terror stefan

    terror stefan Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t wel echt fijn dat je nu voor snelle match kunt kiezen. echt ideaal! lekker snel die potjes achter elkaar aan zonder dat eindeloze gezoek naar een map. en die sawed-off tja.. ik gebruik m nu ook en ik moet zeggen hij knalt zo lekker.. dat geluid man! en als je m dan helemaal aan gruzelementen schiet.. ik ben nog lang niet uitgespeelt.. alleen die bots als er is niemand is, die zijn zo dom. dan moeten ze de match eigenlijk cancellen tot er gwn 2 volwaardige teams van 5 zijn. that's all 4 now..peace
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verkeerd topic..
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    woeeeiii eindelijk uitgespeeld. Einde had ik nog een epic filmpje verwacht, maar dat viel tegen.
     
  5. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Door de GoW 3 gekte heb ik deeltje 2 maar weer eens opgepikt. Complete classic versie voor € 17,50,-. Door de teleurstellende mp heb ik GoW 2 toendertijd na 1 keer vluchtig uit te hebben gespeeld weer doorverkocht. Om deze reden GoW 3 niet gelijk aangeschaft. Ik wacht wel wanneer ik deeltje 3 voor een zacht prijsje kan oppikken... Maar nu dus na lange tijd weer opnieuw de campaign begonnen, maar damn, speelt weer heerlijk en ziet er nog steeds geweldig uit... Zeker op een nieuwere en dikkere fulll hd scherm _O_
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die NU nog GoW 2 met co-op wilt doorspelen? Of morgen? Liefst hele campaign. :)
    FF nog ff snel doorspelen (moeilijkheidsgraad is te bespreken) en dan boekjes en dan GoW3.

    PM maar voor de zekerheid.
     
  7. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Iemand zin om deze via annex te boosten?

    Ik heb het samen met een maat geprobeerd om het met gewoon online spelen maar er is bijna niemand online en wanneer dit wel is, duurt het ****** lang. Ook met horde is het nu bijna niet te doen...
     

Deel Deze Pagina