Gears of War 2 Knock-out Tournament Beste leden van Xboxworld. Toernooi is al geweest 19-09-2011 GOW 3 Release party. Winnaars Gears of war 2 Knock-out toernooi!! Fariko GOML Check onze websites voor meer foto's van het feest en toernooi www.gamerzdeluxe.com Comming soon GOW 3 Toernooi
Ja het is idd minder geworden, Daarom willen we ff voor alle fans nog een laatste toernooi geven voor de release. Snap je!! Speel je af en toe zelf ook nog GOW2 online of helemaal niet meer..?
Ik ben pas (3maanden geleden ofzo) begonnen omdat ik mezelf voor wil bereiden voor gow3. Merk alleen wel heel veel verschil met gow3 beta en gow2 Maar speel idd nog wel best veel.
Ja klopt er cker een verschil te merken.. maar dat wat was met Gow 1 ook.. hahah nog steeds als ik hem af en toe speel Maar wil je dan niet ff een clan optrommelen for old time sake!! ff Laatste keer Gow 2 knallen. Nu dat je toch voor aan het bereiden bent..
Sorry voor de late reactie we hebben nog plaats voor 4 teams. Check onze website om je team in te schrijven. Good Luck!! Gamerz Deluxe
Hoezo Puni? Voor mij was dat toch ook geen probleem? Half Fariko was ook van de partij, I don't see what the problem is haha.