1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een officiele release date al bekend? En heel misschien een demo? Ik heb wat rond gekeken op een paar sites maar ik kom verschillende release dates tegen.
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe dingen zien er allemaal echt prima uit! Voor fun is het schild en de flamethrower wel leuk, maar ik weet nog niet echt of dit nou echt goed is voor de meer serieuze potjes. Lancer slowdown dinges moet inderdaad niet te erg worden, anders heb je een overpowered startwapen, een slechte zaak.
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het even te bevestigen voor je: Gow 2 wordt idd 5 vs 5. De lag is idd weggehaald (zeggen ze) En je kan idd wegkruipen als je down bent echter laat je wel een spoor bloed achter als je dit doet. :)

    Ik ben wel blij dat je niet meer recht tegen iemand in kan rennen. Dat betekent dat je meer cover moet zoeken.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2008
  4. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    16 november wordt gezegd ;)
     
  5. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    En zo te zien is de Sniper nog steeds one shot, instant down met de active. Jammer... dit had ik toch graag veranderd gezien. Desalniettemin ziet het er allemaal ontzettend gaaf uit.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt jammer dat deze game me niet echt trekt. Het ziet er allemaal zó vet uit, maar het 3rd-person-shooter gedeelte blijft niet fijn werken vind ik. En het over-the-top gebeuren vind ik wat minder.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Cliffy b - multiplayer interview + gameplay beelden

    [yt]m74fYBRk2Zs[/yt]


    [yt]_foMnzf5414[/yt]

    de 2de laad alleen via youtube
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is allemaal zoooo vet he! Kan niet beter! En mijn 2 favoriete maps zitten erin! Subway en Gridlock!

    EDIT: en eindelijk samen in een party spelen!!! En team ranking :|?

    EDIT2: en ook dat je eindelijk kan zien op hoeveel je van je achievements bent :) Dit wordt zo vettt!
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2008
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wel party spelen, geen team ranking.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat zou niet zo raar zijn nee! Ze hebben toch nieuwe technologie dat ze de lag kunnen verplaatsen ofzo. Geen idee hoe t werkt. :+
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow mijn fout, ik bedoel ze zeggen dat de hostvoordeel weg is! Dat hebben ze gezegd. Ik betwijfel of je een game helemaal lag vrij kan maken als spelers zelf moeten hosten. Maar hopelijk is het wel een stuk minder :)

    Ze zullen er vast wel technieken voor hebben ja :9
     
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    In die interview legt cliff uit dat host advantage word aangepakt. Ze gaan inplaats van dat ze 1 verbinding gebruiken om de game mee op te starten(de host dus) gaan ze die verdelen over de verbindingen van alle players.

    Zoiets dergelijks heb ik ervan begrepen uit dat interview, ik kan het ook best verkeerd hebben:lol:
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had ook begrepen dat er een soort halo-achtig matchmaking-system in zou zitten. Of heb ik dat verkeerd begrepen?
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm dat hostvoordeel opeens wegvalt is gewoon onzin. Uiteraard kunnen ze het wel veel minder erg maken, in Gears 1 is het gewoon belachelijk slecht. Maar bij ieder spel wat je online speelt heeft de host altijd ietsje voordeel. Dat wordt pas onmerkbaar als je dedicated servers krijgt op xbox live.
     
  15. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt Gears 2 ook hier in November uit?
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  17. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Jazeker :thumbs:

    Gears2 Gears2 Gears Gear2!!! \o/
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wederom een gelekt filmpje: Dit is het materiaal wat op de ut3 cd staat:
    [yt]cU-XCYs49cw[/yt]
     
  19. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik altijd wat boos over worden, een leuk extraatje van EPIC games en dan zijn er al weer mensen die het verpesten enzo. :{. Het was opzich wel voorspelbaar dat dit ging gebeuren, maar ik wacht met het kijken van het filmpje tot ik UT3 heb :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina