1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    ben blij dat ze stopping power erin doen. zo irritant als die n00bies op je af komen rennen met een shotgun. ik netjes schieten met mn lacner en in elke andere game gaat je tegenstander dan neer, hier kan je gewoon een shottie-run doen...bah.

    al met al lijkt GoW2 me echt een supervette game.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    not really, de snelle gameplay is daardoor juist mogelijk.
    waardoor gears niet zoals alle andere shooters is, alleen maar met een rifle sprayen. Bij gears of war kan je soms 1vs3 winnen doordat er geen stopping power is. dat maakt de game skilled, je ziet een groot verschil tussen de goeie en de slecht spelers. in gears is de shotgun het wapen! het bouncen maakt gears ook speciaal.

    een ff voor de duidelijkheid, als je goed bent lancer je niet maar speel je met de andere wapens! dus lancer=n00b
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    enigste spel waar het standaard wapen overpowered is?

    Vind het niet meer dan logisch hoor dat als je vol in iemand zijn vuur rent dat je dan dood gaat.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Doe toch eens niet zo zielig. Laat mensen spelen zoals ze zelf willen, en als je een probleem hebt met de stopping power speel je het toch niet? Ik zie niet waarom je toch zo zit te zeiken. Ik vind mensen die alleen maar kunnen winnen met die shotgun tactiek dan weer noobs, maar daar zit ik toch ook niet de hele tijd over te blèren. Laat iedereen toch zijn eigen mening hebben en zijn eigen tactiek, ga niet zeiken over wie een noob is en wie niet, want degene die dat het hardste schreeuwt is vaak zelf de grootste "noob".

    Als hij een Lancer nou fijn vind, net als ik, dan mag hij daar toch mee spelen? Jij vind een shotgun dus fijner, nou en. Als je jezelf dan zo goed vind dan gebruik je die toch. Ben je tenminste geen noob voor je eigen mening! Goedzo!
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2008
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik vertrouw er eigenlijk op dat Epic het wel voor elkaar krijgt om de boel in balans te houden. Stopping power klinkt heel dom, maar misschien is het veel minder effectief dan het op papier lijkt.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Stopping Power lijkt me een goede ontwikkeling. Zo moet je meer tactiek gebruiken. Ik ben echt zo vaak gekilld om mensen naar me toe duiken en vervolgens de shotgun gebruiken. Ik deed het zelf ook omdat het effectief is. Je lancer is niet echt goed als iemand als een dolle op je af komt rennen. Door stopping power worden zulke tactieken bestraft. Dit kan ik alleen maar toejuichen. Ik vind de multiplayer van deel 1 al vet, die van deel 2 lijkt alleen maar beter te worden.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben aan het twijfelen of deze nieuw zijn:
    [gt]35833[/gt]

    En
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zijn ze nieuw: :b:
    Zijn ze oud: Sorry, maar het kan geen kwaad om ze nog een keer te bekijken. O-)
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    De goede balans van wapens is juist het sterkste punt van GoW! Ieder wapen heeft zijn voor- en nadelen. Dus dat zal in Gears 2 ook wel goed zijn uitgewerkt :)
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gears of War 2 Cryptically Dated By Epic

    A new splash page at the official Gears of War web site may have just revealed the launch date of Epic Games' next. The Xbox 360 shooter was previously rumored to hit November 16, but it looks like Emergence Day for Gears of War 2 will actually be a week earlier. How do we know this? The dog tags being held on the splash page read 033-116-117-126-071. That, in ASCII octal values, translates to ESC-N-O-V-9. Sneaky, Epic, sneaky.

    We imagine that we'll know, without a shadow of a doubt, exactly when Gears of War 2 will "escape" by next Monday, when Microsoft holds its E3 press conference. Still, it might not be a bad idea to schedule this as a sick day with your boss early as a courtesy.
    Gears of War 2

    [​IMG]
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht wel veel van deze de game.De nieuwe dingen zien er toch goed uit
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Die multyplayer word zo bruut, maar ik zag net die filmpje en vond dat er weinig geluid was en dat het veel langzamer leek !!
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nieuwe Details:
    • Je kan nu headshots schieten met de Torque Bow, de persoon zal direct onthoofd worden en de Torque zal tegen de eerstvolgende muur tot ontploffing komen.
    • De Boomshot zal nu normaal gesproken vier rockets bevatten, en je kan 2 rockets tegelijk afschieten na een succesvolle reload.
    • Het 'Locust schild' kan gebruikt worden om mensen te onthoofden.
    • Een melee attack zal er niet meer voor zorgen dat je personage even 'verdooft' is.
    Heb ik van:
    http://www.xboxonly.nl/nieuws/11879/Een_paar_nieuwe_details_omtrent_Gears_of_War_2/

    Vind wel jammer dat je niet meer verdooft word na een melee, want zo maakte ik eigelijk wel mijn kills :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En dat is dus niet cool. :+ Leuke nieuwtjes! :) Boomshot-verhaal is al bekend.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Over 10 uur heeft Gametrailers weer eens een verassing.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke beelden en info, maar moet nu al gaan oppassen dat ik niet te veel ga zien. Het is nog maar Juli en heb al zoveel gezien!
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hoezo wil cliffy b geen cliffy b meer genoemd worden 8)
     
  19. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij vond het te kinderachtig en wilde meer serieus genomen worden, zag je niet hoe serieus zijn gezicht werd toen die interviewer voor de grap Cliffy B zei :'-(
     
  20. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    :'-( Die filmpje duurt lang om te laden..

    *gaat maar een potje gow spelen en dan weer checken of ik kan kijken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina