1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel er stiekem wel over, het voelt een beteje als RS Vegas 1 en 2. Als iemand mij had gezegd dat dat filmpje van Gears of War 1 is maar dan op een nieuwe map had ik hem zo geloofd.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoezo dat??

    Zo te zien is er nu geen lag meer in de kogels :)
     
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat dit een lokaal potje is, dan kun je ook geen vertraging krijgen in kogels. Maar ik bedoel gewoon het feit dat dit niet veel verschilt van GoW2 op nieuwe executies, wapens, characters en maps na.. wat betreft multiplayer dan.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien grafisch niet, maar als je een beetje Gears 1 multiplayer hebt gespeeld zou je wel moeten merken dat 2 heel anders is.

    Ik vind het wel heel jammer dat er nu veel tekst in beeld is. Gears 1 multiplayer was het enige spel wat ik ken waarbij je geen namen boven de hoofden hebt, dat was juist mooi.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Wat voor verschillen zou je nog meer willen zien dan? Tevens kun je nu 5vs5 spelen, en voor een spel als GoW is dat tactisch al een vrij groot verschil. Plus dat je je tegenstander nu ook als shield kunt gebruiken, nieuwe modes ect.ect..

    Ik denk dat GoW2 niet zozeer anders zal worden qua gameplay, maar je hoeft niet altijd opnieuw het wiel te willen uitvinden. Dat kan namelijk ook weleens fout aflopen, en zeker nu er van GoW maar 1 deel is uitgekomen. Dat is zo succesvol gebleken dat Epic wel heel stom zou zijn om het roer helemaal om te gooien.

    Bigger and better is vooralsnog voldoende voor veel gamers. Ik ben verslaafd aan GoW, speel het nog altijd. Ik zie behoorlijk veel verschillen in de MP tussen GoW en GoW, voorzover dat te beoordelen is met filmpjes en wat info. Maar mij hebben ze iig warm gekregen.
     
  6. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik eis ook geen innovativiteit van Epic. Ik ga de game sowieso halen maar ik speel nu al sinds de launch GoW en iets wat ik daarbij mis is variatie in het spel. Ik denk ook wel dat dat goed gaat lukken met dit deel(alleen die flamethrower al). Ik maakte de vergelijking met Vegas 1 en 2 dat het misschien mij kan vervelen.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel zal voor mij nooit vervelen.Ik speel de 1 nu nog soms en de 2 is beter met nieuw dingen erin meer moet dat niet zijn
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2008
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap ook wel wat je bedoelt, maar GoW zou geen Battlefield moeten willen worden. De closecombat in kleine maps is een geweldige afwisseling op al die shooters die op elkaar lijken online. De een natuurlijk beter uitgewerkt (CoD4 bijvoorbeeld) dan de ander.

    Ik ben niet bepaald een shooterfan, na een paar weken online ben ik het alweer zat bij de meeste shooters. Maar GoW houdt mij nu alweer 2 jaar bezig online. Als het hostvoordeel verdwenen is en de nieuwe gameplayelementen werken dan weet ik wel dat ik zeker het komende voorzien ben online 8)
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gow2 zal zeer zeker niet vervelen vooral als je deel 1 al top vind. zoals al werd gezegd. het is bigger better and more badd-ass..

    Vooral de nieuwe modes zoals meat flagg, wingman en assassin 2.0(weet niet ckr of di de juiste naam is:D) waarbij je leader de spawn point is en je die dus moet beschermen zodat je kan blijven respawnen zullen heel wat afwisselingen brengen.
     
  10. zuzek

    zuzek Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerlijk gezegd lijkt het cover systeem ook wat smoother, hoe die kerel in en uit cover gaat. Ben benieuwd of ze daar dus ook aanpassingen op hebben gedaan.
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Er moeten alleen niet te veel modes zijn.
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel gelijk, waar je met vegas voorzicht tegen de muurtjes dekking zocht. Was het met Gow 1 vaak met je shotgun rushen. Dit hebben ze ook verandered door de lancer bijvoorbeeld meer stopping power te geven.

    Want ze hebben ook gezegd dat ze de multiplayer als in gow 1 nooit zo bedoeld hadden en ze het nu hopen beter te doen.

    Vond het zagen er wel een beetje nep uit zien. de eerste keer dan in het filmpje.. Hij zaagde en opeens plop, allemaal gibs.
    De nieuwe zaag van ondere naar boven zag er well chill uit.
     
  13. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of is het grafisch niet ver vooruit gegaan ?
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen aan de hand van dat nieuwe cam filmpje. Volgens mij ziet er deze keer iets minder grauwig uit, en echt wel weer wat mooier dan eerst. Het geluid is in ieder geval sterk verbeterd:)

    En dan nog, Gears 1 is nu nog steeds een van de mooiste 360 spellen, 2 jaar na release...
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mooie startpost ;)

    -Slotje
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina