[Gears Of War 3] Beast Mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 17 sep 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Beast is a multiplayer game mode introduced in Gears of War 3 where players can take control of different Locust creatures to try to kill off humans; it is a reverse of Horde mode, but unlike Horde, you have more than one life and you can't regenerate health. So far it has been revealed that players can choose to be anything from a Ticker to a Berserker, and a couple of new Locust that have not been revealed yet. The object is for players to kill Humans, such as Gears or Stranded in order to gain cash that is used to unlock more playable Locust creatures. As players level up, similarily to levels in Matchmaking, more Locust characters are unlocked to play as. Each respawn costs a certain amount of cash, garnered by killing humans, and the game ends when no cash remain to respawn. Each Locust character costs a different amount of cash. For example, a Wretch does not cost much cash and so is safe to constantly respawn as, while a Berserker costs a larger amount of cash and cannot be accessed until numerous humans have been killed, in addition to greatly reducing the amount of cash available for later respawns.

Like Horde the enemies will get more difficult to overcome. Starting with Stranded, who would not use cover often, would be ill equipped, and have little combat experience (like bots in Casual). After some time you will have to fight regular COG Gears (Heroes not included), that will use cover, be better equipped and will put up a fight. Again, after some time the 'Hero' characters (Marcus Fenix, Dom Santiago, Anya Stroud, etc.) will start spawning. They'll have the option to deploy certain fortifications like Turrets or Barriers. On the final wave, Richard Prescott and the elite Onyx Guards will appear as a "Grand Finale" of sorts.

It has been hinted by Cliff Bleszinski that certain Locust will bear unique characteristics in terms of player experience, for example the Berserker will have reduced vision for the player but will instead provide some other sort of tracking system for the player to use, such as scent or hearing, rather than sight.

Known playable creatures:

Drones

• Savage Drone
    • Savage Grenadier
    Boomers

• Butcher
    • Mauler
    • Savage Boomer
    • Boomer
    Beasts
    • Wild Ticker
    • Ticker
    • Wretch
    • Bloodmount
    • Savage Corpser
    • Giant Serapede
    Humanoids
    • Kantus
    • Armored Kantus
    • Berserker

[yt]k86rf5osUWY[/yt]

[yt]S-1c6cO7G70[/yt]

[yt]E86sKZUfyzY[/yt]

[yt]spzJSE1jJZ8[/yt]

Dit zal natuurlijk ook weer ongelofelijk veel gespeeld worden. Hierbij dus een algemene topic voor de Beast Mode! Probeer het niveau wel een beetje aardig te houden en niet dat we straks alleen maar krijgen 'EH WIE KOMT BEAST MODE SPELEN VOEG ME TOE IKBENHENK1337' moeten lezen in dit topic.

Gamertags kan je droppen, dan zal ik een lijstje maken zodat je iemand kan toevoegen voor Beast Mode!

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Goed bezig Fiasco :) Kan niet wachten tot ik de game kan spelen!

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar kan je nou ook horde versus beast mode spelen?

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me een erg toffe mode om te spelen.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit het eigenlijk als je characters unlockt, ik had net 3 nieuwe locusts erbij. Toen stopte ik de wave ergens en joinde een andere match, en toen moest ik die locusts opnieuw weer unlocken, how come?

6. IDK Faithy

IDK Faithy Gears of War

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem in het begin wel leuk, maar na 8 waves wordt het een beetje mwah

Laatst bewerkt: 18 sep 2011
  7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb Beast mode op normal al "uitgespeeld" 't is wel lollig met vrienden en alles. Dit is een mode die je eens in de zoveeltijd oppikt imo.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hmm beast mode lijkt mij juist geweldig.

9. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was er niemand wereldwijd die de beastmode speelde, klopt dit wel??

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gister even solo private gedaan. Concept is leuk, uitwerking; mwoah.
    Echt wtf, 1min per wave, wtf. Als je dood gaat verlies je zo veel tijd. Met een groep kan het leuk zijn, of als je een goede char hebt, maar eerste indruk viel nog tegen, puur vanwege de tijd.

11. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie wil vanavond de achievements halen voor de Beast mode?

(voeg me toe en stuur ook even een berichtje)

Leip0079

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Gisteravond heb ik het gespeeld hoor (MP) :)

13. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij lukte het ook niet :mad:

14. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same gister ook online gespeelt. Insane uitgespeeld op 12 minuten? Leuke game mode

15. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Uitwerking vind ik inderdaad ook een beetje matig, had er meer van verwacht. Erg jammer want keek juist wel uit naar deze mode. Gelukkig is er genoeg om dit tekort op te vallen, maar denk niet dat ik dit snel opnieuw speel.

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Een beetje raar dat er zo weinig waves zijn. Ik had verwacht dat hij na de laatste opnieuw zou beginnen waarbij de enemies extra health en damage hebben. (net als in Horde)

17. Slumdog ILLionaire

Slumdog ILLionaire They see me trolling

Leuk Bevonden:
    0
    Beast mode was absoluut grappig! Vooral om even als berserker te spelen! :D
    Maar 30 minuten en een achievement later ben je er al doorheen. Het had van mij wat uitgebreider mogen zijn.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    WTF Beast in je eentje is echt freakin' onmogelijk 8) Moet nu alleen nog een kill met een Wild Ticker maar die kutbeesten zijn zo slap dat je gewoon dood bent voordat je uberhaupt iemand down hebt... Dat moet gewoon met z'n tweeën.

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Snap het ook niet helemaal. Ze hebben zoveel tijd gestoken in het speelbaar maken van al die beesten en dan ben je er na 12 waves al doorheen.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wild Ticker kill moet je juist doen als iemand down ligt. Gewoon ff met een maat en op casual ofzo.

Gisteren voor de eerste keer gespeeld, hadden hem binnen een kwartiertje op normal gehaald. Had echt geen flauw benul wat ik in het begin moest doen. :9

Deel Deze Pagina