1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War 3] Campaign / Story [Spoilers]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde met setpieces meer bepaalde 'epische' momenten (lees, de worm, Brumak rijden en alles). Misschien niet het juiste woord gekozen. ;)

    Ik zou het erg dom vinden als het allemaal in de stripboeken wordt gezegd. Ik wil het spelen in Gears 3.

    Verder voelde (naar mijn mening, zoals ook eerder hier beschreven) act 4 (story-wise) nogal overbodig en opvulling. Ik had eigenlijk gehoopt dat Azure Act 3 was (en tevens het middelpunt van het verhaal, waar veel dingen duidelijk werden) en dat het vanaf daar één grote achtbaan bleef. Maar helaasch.
     
  2. Madsamke

    Madsamke Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    sow, gisteravond tot in de late uurtjes de 4 co-op campaign uitgespeeld op Insane!

    de eindbaas op Insane duurde wel zo,n half uur leek t! meer mensen wat hier zo lang over gedaan hebben? bij ons spawnde op een gegeven moment geen Hammer of Dawn meer waardoor we erg lang moesten wachtten hierop.

    wel gelijk 5 achievements erbij ( insane campaign, 1st onyx medal, co op + 4 co-op achieve + level 25)
     
  3. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    OK, scratch that
    dat eindgevecht met Queen Myrra is duidelijk gemaakt voor co-op gameplay. in m'n eentje op hardcore werd ik echt vaak kapot geschoten door locust die me flanken terwijl zij lekker vuur spuwt of op de toren klimt. leek een beetje op COD, want mijn teammates deden echt geen fuck!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vond het eindgevecht best klote met de flankende locusts. Leek wel alsof ze maar bleven komen, leek geen einde aan te komen. :9
    Ook klote dat Myrra steeds iemand uitkoos en dan werd je weer geflambeerd door dat kut beest.

    Qua duur ook maar gewoon matig, hetzelfde met de Lambent Berserker.
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Onderzee level, Cole Train moment, Dom's Death

    En Ik vind het niet dom (misschien niet de beste oplossing) om details van het verhaal van Gears in boeken/comics verder te vertellen. Tis een franchise, geen game meer.
    Al zijn er wel een hoop teleurstellingen als je de boeken wel hebt gelezen, het ontbreken van een aantal characters bijv
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  6. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe kan je ervoor zorgen dat niemand je kan joinen in de campaign? Je kan het namelijk niet op private zetten volgens mij. Ik speel co op, dus de internetverbinding eruit is geen optie,
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je party-type veranderen. Ipv 'Joinable Public' of 'Joinable Friends' moet je dan even zetten op 'Invite-only'. ;)
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    oké thanks!
     
  9. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de laatste chapter van de Campaign:

    Ik vind het gevecht tegen de Queen echt bullshit. Het is fucking lastig, maar niet op een uitdagende manier. Het is gewoon een cheap gevecht waar je geluk moet hebben waar die kutlocust spawnen en dat ze je een beetje met rust laten. Bullshit gevecht en had er veel meer van verwacht. RAAM is wat mij betreft de beste eindbaas van de Gears serie. Die was ook lastig, maar daar ging je niet dood door random Locust die je van achter chainsawen of zo.
     
  10. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar was Clayton Carmine in de laatste paar acts? Hij was er in het begin veel, en daarna kwam hij pas weer voor het eerst terug bovenop de toren in Azura.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net Act 2 en Act 3 episode 1 gespeeld

    Shit, die stronghold is zo bruut he. Alleen maar knallen en bad-ass kijken. Yeah. Dat fort gevecht is ook ontzettend tof. Alleen maar knallen. I like it.
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    dat fort gevecht vond ik ook wel een vet stukje
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toen ze weer herenigd waren met Cole en Baird gaf Marcus volgens mij het commando dat hij en dat vrouwtje achter moesten blijven en ergens anders moesten gaan helpen. Marcus en Baird etc gingen toen op pad terwijl Clayton en dat vrouwtje naar een ander deel gingen.
     
  14. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, hij was samen met Sam eerst. Toen Sam en Anya aankwamen bij Anvil gate zeiden ze dat Jace en Carmine later kwamen. Volgende missie was Jace erweer maar Carmine was nog steeds foetsie. Wel echt awesome dat Clay Carmine de headshot overleeft, Anthony, en het neerstorten van de helikopter, Ben, waar zn beide broers aan dood gingen.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Act 3 en Act 4 klaar.

    Act 3 was top. Echt dope sfeer. En Doms einde was echt super in beeld gebracht. Echt van genoten. Act 4 begon tof met de sfeer in Char, maar dan moest je veel heen en weer lopen. Haal dit, pak dat. Dan kunnen we verder, wel toffe shoot-outs. Tijdens Act 4 was het een beetje tegenvallend, wel vermakelijk. De laatste chapter maakt echter voor mij alles weer goed. Hoe bruut is het onderwater level :D
     
  16. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die het Gears universum echt helemaal geweldig vind, maar de games op gebied van story super gelimiteerd? De boeken e.d. zijn echt geweldig om te lezen (alhoewel ik alleen de eerste pas heb gelezen :+), alleen de games voelen niet compleet aan. Er zit zo veel meer in!

    Sowieso komt dat door dat Epic nooit had gedacht dat Gears zo'n grote franchise ging worden. Als je Gears 1 ziet en hoeveel verhaal daar in zat (zowat 0.0 xD), kun je wel uit afleiden dat het meeste er pas later bij is bedacht. Ook bijvoorbeeld Marcus, blijkt uiteindelijk een redelijk diep character te zijn, terwijl je in deel 1 gewoon de indruk had dat het een soort pissed off bad ass was :+

    Ik denk wel dat Epic nu de perfecte basis heeft gelegd voor een volgende Gears storyline. Verheug me op een nieuwe main character en nieuwe vijanden, maar wel dezelfde solide Gears gameplay. Epic heeft al gezegd dat Gears 3 niet het einde van de franchise zou worden, dus ik ben benieuwd :).
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik heb ook de boeken en comics gelezen en ze zijn echt geweldig. Alleen misten er een paar dingen in Gears 3. Sowieso tussen Gears 2 en 3 spelen 3 boeken af! Weet je hoeveel verhaal je dan mist
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  18. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, daarom voelde Gears 3 ook zo incompleet aan. In het eerste boek lees je veel over Bernie en de omgang tussen haar en Baird, zoiets had ik ook graag terug gezien in de campaign bijvoorbeeld. Je ziet enkel een kleine reference ernaar.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja klopt. Maar die relatie ontwikkeld zich ook in de boeken, eerst kunnen ze elkaar niet uitstaan. Maar later weer wel en dat zie je in Gears 3 ook.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Achtien maanden tussen deel twee en drie was ook wat te veel voor een game, vooral op het stuk waar deel twee eigenlijk eindigde. Je gaat er toch van uit dat deel drie zich hoogstens een paar maanden na het tweede deel afspeelt.

    Mass Effect 2 speelt zich bijvoorbeeld twee jaar af na het eerste deel maar geeft wel genoeg informatie wat er in de tussentijd is gebeurd. En de boeken staan dan dan weer los van het verhaal uit de games, maar komt tegelijkertijd toch wel in aanraking met de games.
     

Deel Deze Pagina