1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War 3] Campaign / Story [Spoilers]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door PePzi NL, 17 sep 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    4 man Insane tegen de eindbaas schijnt erg lastig te zijn. Probeer het eens in je eentje, schijnt makkelijker te zijn.
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog de laatste act op insane. Dat doe ik zodra ik tijd heb.
     
  3. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja... Als je nou eens kapte met 24/7 chips eten, had je tijd om GoW te spelen, rooie!
     
  4. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, Verkeerde topic!
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
  5. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is je puntmuts, nazikabouter?
     
  6. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    JA.
    Speel op private (campaign, arcade, last chapter op insane)
    Ineens zijn er heel wat minder schriekers aanwezig :) , het is bij mij afgelopen weekeinde gelukt

    Op Public Campaign, had ik heel veel last van teveel schriekers maar bij private is heel wat minder :) , misschien is dit een tip voor jou
     
  7. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    In je eentje gaat het wat makkelijker af als je op private speelt, en niet op public

    Schriekers = rode vliegende turrets
    Tientallen schriekers vlogen hele tijd als je op public speelde, en bij private zie ik alleen 5 schriekers en meer niet :D
     
  8. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik had heel erg zitten vloeken op alle teammates maar goed, eindelijk insane arcade onyx medal gehaald (warmonger ?)
     
  9. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die moeite hebben om Act 5 chapter 6 te halen op Insane hier een vid hoe ik het gedaan heb solo.

     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Hey jij ook hier! hoe is tie? Kan je wat mensen van fariko lokken voor het toernooitje wat ik hier organiseer?
     
  11. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was al bij ons gepost ja maar qua regels was er nog weinig bekend wat ik gezien heb, en ik denk dat het grootste deel bij ons toch graag competitive settings gebruikt. Ik weet niet als je er mee bekend bent, anders moet je ff op www.gowforum.co.uk kijken en dan bij EGL settings. Zijn voor nu de EU settings die gebruikt worden voor competitive play.

    Als je alles duidelijk hebt zal ik het topic wel bij ons op het forum posten om te kijken als er intresse voor is:), je kan uiteraard ook zelf bij ons op het forum een topic aanmaken waar je het toernooi promoot :)
     

Deel Deze Pagina