1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Straks is elk wapen in Gears voor noobs 8)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gears is voor noobs!
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Wat een onzin. Ja, als je met de Digger op iemand schiet die niet weet wat dat ding doet dan pak je wel kills ermee. Maar de meeste weten hem wel te ontwijken. Ik gebruik hem zelf ook wel eens. Maar eigenlijk niet eens echt voor de kills. Ik gebruik hem om tegenstanders uit cover of uit positie te krijgen. Om die reden gebruik ik ook een mortier. Je pakt er wel eens kills mee, maar (afhankelijk van het gametype) gebruik ik hem vooral met dezelfde reden als een digger. Met KotH is een digger of mortier nog wel eens handig om een verdediging te doorbreken. Tenminste, dat wil werken als je een team hebt wat samenwerkt.
    En de Retro? Kort-middel afstand wapen met een flinke kickback in verhouding tot b.v. de lancer. En die rush attack is ook vrij makkelijk te ontwijken. Vervelend als je hem in je rug krijgt, maar dat is ook met een kettingzaag zo, met de Gnasher of ook met de DBS.
    Zelf vind ik geeneen van de wapens een echt noob wapen, allen hebben hun voor en nadelen en zijn wel of niet een favoriet. En sommige zijn ook wat makkelijker in gebruik dan een ander, maar om nou van noob wapens te spreken. Maar waarom jij dan de digger en retro noob wapens vindt?. En b.v. de lancer of jouw favoriete DBS niet.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jonge, 40 kills zegt niets over je kd :p. 40 kills en 35 keer dood werkt nou ook niet bepaald hoge Kd.
    Ze hoeven van mij geen van beide ratio's erin te doen. Wil je weten hoe goed iemand is, ga je toch een potje tegen elkaar spelen.
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik zet toch ook een :emo: achter de DBS? Het is gewoon te makkelijk om daar mee kills te maken. De DBS is mijn favoriete wapen niet, ik speel er nu alleen mee omdat het toch de beta is en je kills/deaths wordt toch niet meegenomen naar de retail. Daar zal ik vast met andere wapens gaan spelen; voor nu is het gewoon grappig om zoveel kills te maken met die DBS omdat hij gewoon te overpowered is.

    Meestal heb ik ongeveer de helft deaths.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe is de digger voor noobs haha.. en retro lancer is de counter voor dbs mensen.. maar zoals ik al vaker zei,.. in nonrespawn games gaat de dbs echt slecht zijn dus dan ook minder retro lancers. daarbij is de dbs niet overpowerd op de down ability is hij perfect. je komt ws tegen alleen maar noobs want in de matches die ik speel heeft degene met de hoogste aantal kills nooit meer als 20 ofzo
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hehe die :emo: heb ik dan gemist en omdat je het steeds over kills met DBS had dacht ik dat het een favoriet was, my bad :)

    Zelf vind ik beide shotguns iets overpowered. Wat mij betreft mag de gnasher iets minder range hebben en de DBS iets minder spread. Puur kwa power output vind ik de DBS wel ok. Op een meter van een dubbel barreled staan is meestal niet zo goed voor je gezondheid ;). Maar ondanks dat vind ik de DBS niet een noob wapen.
    Voor de rest is het wel ok. Alleen snap ik niet waarom de hammerstorm een langere reload heeft nu.

    Wat ik zelf echt niet goed vind in de beta is het spawnen. Vooral bij KotH en ook in iets mindere mate CTL heb ik al te vaak mee gemaakt dat ik ergens tussen vijandjes spawn die daar ook net gespawned zijn. Ook lijkt in trenches de one shot op sommige punten door scenery heen te schieten die daar niet voor bedoeld lijkt. Ook raar is (voor mij) onduidelijkheid wanneer twee elkaar rushen met de retro. Wie wint er dan? is er sprake van host voordeel? Zelf zou ik zeggen dat degene die het eerste de run inzette wint. Maar dat is dus niet altijd zo?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Retro charge gaan beide dood.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mijn ervaring, eenmalig weliswaar is toch anders. Vandaar ook dat ik het onduidelijk vind. Ik charge iemand, hij als reactie ging ook chargen. Ik ging dood, hij niet.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is dan een foutje denk ik. Je hoort allebei dood te gaan
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kan ik een andere character kiezen? Ik kan niks doen in het main menu, en net toen ik een invite aannam kon ik in het volgende scherm ook geen andere character kiezen. Waar moet dit?
     
  12. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Main menu - start - multiplayer - tada.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, ik was Gears 2 gewend, dat alles gekozen kon worden voordat je de map inging. Ik vind het wel heel vervelend hoe je van die lui hebt die alleen maar de gnasher gebruiken en je van dichtbij met één schot gewoon slachten. Mij lukt het nog altijd niet, ik mik ook helemaal niet, ik schiet gewoon direct op ze anders kost het teveel tijd,maar ik zal wel niet op de juiste lichaamsdelen richten....

    En net had ik iemand gedowned en toen een executie erbij, en tijdens die executie animatie werd de vijand nog ge-revived, hoe de fuck kan dat nou weer? De animatie was al bezig..kom op zeg.

    En richten de meeste mensen van dichtbij met LT met een Gnasher of schieten ze gewoon zonder te zoomen?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik mis in een battle echt never met mn shotgun. gwn blindfiren hoor.. alleen als een idioot op me afstormt richt ik of als iemand in een battle dom gaat wegspringen mik ik vol op waar hij gaat landen.
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt meer van de snelheid en hoek af. Diegene die het snelst en het rechtst erop in rent wint.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Merk dat de spawn plaatsen af en toe nog wel eens kut zijn in KOTH of hoe het nu heet. Soms respawn ik gewoon tegelijk met de enemy op dezelfde plaats, niet echt de bedoeling lijkt me. :+

    Net voor het eerst de Hammerburst geprobeerd en die speelt eigenlijk behoorlijk lekker met die FPS zoom optie. :eek:
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    dan stond de enemy daar stil of ze waren daar aan het campen.

    en die hammerburst is kut in die fps je moet gwn aimen en niet zoomen
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nee, tegenstander stond niet stil en was niet aan het campen. Meerder keren gehad dat we tegelijk of een seconde erna spawnen op dezelfde plaats.
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Na de beta wat langer gespeeld te hebben ben ik m nu al zat.
    Nee gears 3 laat ik liggen denk ik! Ik kan gewoon niet meer zo lang gamen als vroeger denk ik.
     
  20. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Tip voor als er een smoke zit tussen jou en de enemy, of die zandstorm in Trenches: hou LB ingedrukt tot je dicht bij de vijand bent (want hij ziet jou niet), laat LB los en kill hem.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2011

Deel Deze Pagina