1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hier word ik echt niet vrolijk van. Toen met die konijnen hoofden bijvoorbeeld hield ik vriend en vijand veel minder goed uit elkaar. Hoop dat dit een beetje tot de beta beperkt blijft en in de retail dit soort shit niet hebben. Met gears 2 waren dit soort dingen alleen US only. Keep it that way!
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Rod Fergusson had op Twitter wel gezegd dat dit soort surprises ook in de retail zouden zitten. Persoonlijk vind ik het wel leuk, maar als je serieus aan het spelen bent dan kan het inderdaad wel irritant worden.
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen leuke verrassing in zat.

    Ik hoopte op "horde" en anders sowieso op een nieuwe map:{
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel leuk, die bunnyheads en grote hoofden, maar maak alsjeblieft een aparte playlist als het zo nu en dan komt. Stoor me er echt de tering aan...
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dit. Gears hoeft geen Halo te zijn met al die dingen en kleurtjes voor armor en wapens en dergelijke, hopelijk houden ze dat in de fullgame op een aparte playlist. Die konijnenhoofden vond ik ook echt zwaar vervelend, haalt je helemaal uit de game.
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Yeah net de Golden Retro Lancer voor de retailversie unlocked :cool: Is er eigenlijk al bekend wat er (naast de retailunlocks natuurlijk) allemaal overschakelt naar de echte game? Of worden je level, al je medailles en al je ribbons allemaal gereset?
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    tis ook gewoon tijdelijk.. en tis alleen in de playerschoice playlist dus niet klagen

    enige wat je meeneemt zijn die flaming weapons, thrashball cole en golden retro lancer.. mits je die hebt unlocked voor retail natuurlijk
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het mogelijk om ook tégen vrienden te spelen?
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nope
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yay, alles geunlocked voor retail!
    Net klaar met 100 golden retro launcher kills. Heb er precies 100 matches over gedaan om alles te halen. :9
     
  11. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik dacht dat de Flaming weapons sowieso in de retail zaten, en dat je alleen Golden Retro en Thrashball Cole kon unlocken. Of heb ik dat mis?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nope.. alleen voor beta players.. en flame hammerburst alleen voor de bulletstorm epic ed owners
     
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nieteens die medailles? :'-( Dacht het wel eigenlijk, wat is anders het nut van die Beta Tester medaille?
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij unlock je de flame hammerburst komende week ook nog.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    nee is een typo, hadden die devs van EPIC al uitgelegd.. komende week is flame gnasher
     
  16. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    De Beta Tester medaille wel, maar alle andere worden niet naar retail overgedragen.
     
  17. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog 13 kills voor golden retro in de retail :D! Heerlijk wapen die Retro zeg, toen ik hem voor het eerst gebruikte dacht ik echt me controller is stuk xD, maar als je er eenmaal aangewend bent is ie heerlijk!
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Jezus, wat een onzin potjes heb ik net gespeeld.

    De host had altijd gibs in close range, had altijd 2 shot downs op LONG range.(Hij schoot me serieus vrijwel in 1x full-red op trenches. Ik stond bij shield en hij stond boven op dat dakje in de spawn)

    Naast de host zaten er 4 gasten met DBS en retro lancers het andere team, dus als ze miste met hun DBS en ze konden niet wegrennen (:emo::emo::emo:) begonnen ze te blindfire sprayen met hun retro lancers.

    Wat een vertoning van 'skill' zeg.
     
  19. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat er geen host was on gow 3?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    in public matches vaak wel. soms niet.. ranked is altijd op servers.

    enige wat ik kan zeggen is speel in een team en blijf op afstand tegen die dbs users en neem zelf retro lancer om te counteren
     

Deel Deze Pagina