1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War 3 [Deel 9]

Discussie in 'Games' gestart door Mastat, 23 okt 2012.

  1. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    oh damn, dat klinkt idd heel erg tof. dat klinkt als iets dat een vaste playlist moet worden.

    aan de andere kant, ik had nooit verwacht dat ik erover zou klagen, maar damn, wat haat ik die "wallbounce kids" met mlg achtige gamertags die letterlijk als dol dwaze idioten om je heen bouncen, geen schot raken maar wel ruig doen. een zo'n guy had volgens mij alle settings op het hoogste en bouncete fucked up snel rond, bijna onmogelijk om te raken. maar goed, hij raakte zelf ook amper iets.

    desondanks ben ik toch heel blij dat ik de dlc heb aangeschaft. gears is en blijft de leukste shooter voor mij.
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Daar is de sawed off voor uitgevonden? :+
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    I(L)Wallbounce kiddies!
    Ziet er prachtig uit, ik ben echt serieus jaloers dat sommigen dat zo goed kunnen. Maar inderdaad, ze raken amper hun schoten vaak wat hun juist een leuke tegenstander maakt, het blijft een gevaar omdat ze snel manoeuvreren maar als je het schot dan raak schiet is het gewoon mooi.

    Laatst was er nog maar 1 teammember over in beide teams, allebei wallbounce experts. Ipv alles op alles zetten om de kill te maken gingen ze recht tegenover elkaar staan met een paar meter er tussen, Gnasher melee-en in de lucht om het duel te starten en bouncen & schieten 4 life. Niks raakgeschoten, dus opnieuw en opnieuw, tot uiteindelijk iemand wel raak schoot. Dat is gewoon zo prachtig aan Gears!:thumbs: Wat een serie_O__O__O_
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wallbouncen is leuk maar niet erg effectief.. Strafen is veel beter en ik ben veel meer onder de indruk van mensen die weten te up-a'en, reactionshots, shoulder leans etc, al die shotgun moves die veel oefening vergen

    Like this:

    [yt]CVy8nPj5zoY[/yt]
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, maar persoonlijk vind ik het leuker om naar wallbouncen te kijken dan naar strafen en is wallbouncen leuker om zelf te doen imo.

    Maar die 2 wallbounce experts die ik in mijn vorige reactie noemden speelde meerdere matches achter elkaar en vaak hadden ze een behoorlijk negatieve K/D spread in Execution. :9
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]-yhAta5AwIY[/yt]
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is beautiful

    Jammer dat ik er zelf nog steeds niet zoveel van bak.*)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Omdat deze wallbouncers op alternate controls spelen. Anders kan je never zo bewegen hoor
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Haha geniaal. Ga dit nu ook even proberen :p
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo speelde ik in Gears 2! :p Nee, maar zeker wel geniaal... zo is het wel leuk om Gears 3 te spelen! :D
     
  11. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    ah, geen wonder. ik dacht al, wtf zo snel kan normaal toch niet?

    tja het ziet er flashy uit maar is gewoon niet leuk om tegen zo iemand te spelen. normale wallbounce kan ik mee dealen, en gebruik ik zelf ook want het is gewoon heel handig in sommige situaties.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een kutspel is dit op host zeg
     
  13. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    ik merkte ook wel wat dodginess. what's up with that, ik dacht dat ik servers kreeg :'-(.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, hebben ze die servers er al uit geknald?
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik weet niet wat er aan de hand is. Hhaha die prescott die op cove over dat ding sprong en jij hem vol schiet met je left trigger en hij schiet jou gwn rustig erna dood en hij leefde nog xD
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, volgens een van de Epics wel.
    Maar valt mij laatste tijd ook op schiet iemand 4x vol hoor ze nog twee keer "aaaaahhhh" roepen. 8) En zij schieten 2x van 8 meter mij down. |:-
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zou best kunnen hoor, zo zijn ze wel. Dan is het een beetje Gears 2 shit nu denk ik. 8)
     
  18. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    yo jaaaa wtf was dat hahahaha, ik wist niet dat je dat gezien had. ik was echt boos erna hahaha.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2013
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    We zagen het allemaal en gingen echt stuk om die xD
     
  20. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze echt nu al de servers gesloten hebben? Heb de laatste tijd zo af en toe wel last van lag maar het is nog wel redelijk speelbaar voor mij.

    Gisteren Gears 2 gespeeld, wat een wereld van verschil. Voelde aan als Gears 1 qua oudheid, ongelooflijk hoe ontzettend Gears 3 verbeterd is met name met betrekking tot movement.
     

Deel Deze Pagina