1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears Of War 3] Horde 2.0

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 sep 2011.

  1. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe graag mee. ga het liefst in het weekend en anders alleen s'avonds.
    je hoeft opzich niet in 1 keer door te spelen toch? en je ken altijd mensen invite om halverwege in te vallen.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Met of zonder super reload?
     
  3. Batsegezich

    Batsegezich Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wil wel, en ik heb dinsdag vrij. Maar ben bang dat ik niet de hele dag kan.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2011
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat zijn ze max levels per fortification?
     
  5. RK1989

    RK1989 Krankjorum

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    2
    Barriers 8, decoy 7, turrets 8, sentry 6 en silverback 2, volgens mij. Heb alles max maar weet turret en sentry niet meer zeker.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Tom Hanks!
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    weet iemand hier of je snelheid waarmee je per fortificatie levelt (barrier/turret etc.) ook halveert als je mutators gebruikt?

    Doe nu met een maat van me instagib en super reload aan voor de lol, maar het levelen van die fortificaties die ik kan bouwen duurt echt eeuwen lijkt het.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, alleen soms gaat het idd niet verder. Gister moest ik nog 22000 investeren in silverback, uiteindelijk 140000! Uitgegeven aan dat Kut ding en toen ik keek bij stats stond er dat ik nog 1500 moest. Mja potje erna kreeg ik het wel
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat level up gaan gaat echt rete traag.
    Ben nog wel even bezig voor ik een sentry mag plaatsen, of een silverback krijg. Snap alleen niet waarom ik geen decoy kan/mag plaatsen. Die staat op level 1, maar krijg nooit de optie om die te plaatsen. Barrier is level 6, gaat richting level 7 en turret is level 2.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke map speel je en bij welke basis dan?
    Sommige plekken kan je geen decoy neerzetten, koop een andere basis en kijk even of het daar wel kan ;)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Overpass. Daar moet een deccoy kunnen, zie anderen regelmatig een decoy plaatsen vlak bij de trap naar boven.
    Op welke maps kan ik nog meer een decoy plaatsen? Eens proberen of het daar dan lukt.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Op elke map kan je een decoy neer zetten, soms moet je 2 bases hebben voor een decoy neer te zetten.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Bij overpass kan het volgens mij beneden aan de trap...
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    ligt eraan waar je je base bouwt denk ik of niet?
    Als ik alleen op overpass speel of met een vriend pakken we altijd die base bovenaan de trap en ik heb dan eigenlijk nooit een silhouet gezien van een decoy tussen de waves door.......
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zit ook altijd boven. Met een team kan iemand soms wel een decoy plaatsen beneden, maar zelf nooit. :confused:
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Bij overpas kan alleen decoy bij de trappen beneden op de map worden geplaatst. Daarvoor moet je de base op de grond kopen om een decoy te plaatsen? En heb je decoy wel al unlocked? :9
     
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vanavond nog wat gespeeld en beneden ook een basis gebouwd (merkte net pas dat je meerdere basissen kon bouwen). Beneden gebouwd (links 2 en rechts 1) en kon aan linkerzijde 2 decoys plaatsen. Misschien rechts ook nog, als ik daar de achterste basis ook koop.
    Moet alleen nog gigantisch veel spelen / uitgeven, voordat ik een silverback of sentry kan unlocken.
     

Deel Deze Pagina