1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears Of War 3] Horde 2.0

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fiasco, 17 sep 2011.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Lol ik heb m'n hele leven al 2 woorden door elkaar gehaald. 8) Ik heb me laten vertellen dat dat uitsloverig betekend. :x Nou dat woord gebruik ik dus ook nooit meer.

    Hmm, carry on. :+
     
  2. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    :lol:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Horde is best te doen nu als je wat hogere levels hebt en dus betere dingen kan bouwen.
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Impressie van Horde 2.0 @Normal

    OP basis van een uur of 3-4 @ normal difficulty geef ik hierbij mijn impressie van Horde 2.0. Om maar meteen to the point te komen, vergeleken met de Horde mode van Gears of War 2 vind ik die van Gears of War 3 veel makkelijker. Het eerste potje Horde dat ik speelde was zo makkelijk dat ik maar wat rond liep, hoopte dat ik ergens een kill kon maken en toch nog geld verdiende.

    Horde 1.0 was al vanaf wave 10 opletten geblazen, Horde 2.0 word voor mij pas een beetje spannend vanaf wave 25-30. De reden dat ik Horde 2.0 makkelijk vind is dat er er nu van alles kan worden gebouwd voor weinig geld. Je bent al sterk genoeg met zijn 5'n met reguliere wapens, echter kan je nu ook nog muurtjes, turrets, decoils etc bouwen. 't voelde voor mij bijna aan alsof ik Horde 1.0 speelde met cheats. Enfin, 't volgende potje dat ik speel, dat wordt gespeeld op een moeilijker niveau dan normal.

    De eerste 2 alineas waren kritisch met betrekking tot de moeilijkheidsgraad, echter zou ik Horde 2.0 geen aar aan doen als ik niet zou vermelden dat het een super toffe mode is. De maps lenen zich erg voor Horde, het loopt vloeiend, het "rpg" aspect is leuk en de boss battles maken het helemaal af. Waar Horde 1.0 na een tijdje nogal een beetje saai kon worden is Horde 2.0 heerlijk dynamisch. Verschillende tegenstanders, verschillende manieren om je tegenstanders aan te pakken etc. Het is heerlijk fris. Horde 2.0 is een mode die ik nog vaak zal spelen, alleen niet meer op normal!
     
  5. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Brumaks en Berserkers killen blijft prachtig. :9
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    pfff probeer het maar op hardcore zou ik zeggen
    en als je echt veel dood wilt gaan, is er altijd nog insane :lol:
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Try Horde 2.0 op Hardcore of Insane.. GG
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat gebeuren, ik restart een ronde liever een paar keer waarna ik hem met veel moeite haal. Dan dat ik zonder veel moeite van de ene naar de andere ronde ga zonder dat ik echt gebruik hoef te maken van bijvoorbeeld "cover", "team work" of de objecten van een basis!
     
  9. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren met 4 spelers tot ronde 29 gekomen via system link , maar helaas kwamen wij die ronde niet door op casual settings .
    In ronde 20 kwamen er 2 berserkers te gelijk , is dat altijd zo ? :confused:
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat verschilt.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    2 Xboxen, 2 spellen, 2 TV's en dan aan elkaar gelinkt met kabel? Wil ik namelijk ook gaan doen.
     
  12. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil vanavond rond een uur of half 11, horde spelen van wave 1 - 50 voor de achievement. Wie o wie doet mee? Stuur ff een bericht via live dan nodig ik je vanavond uit
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Beter wat vroeger. Voor alle waves moet wel wat tijd uitgetrokken worden en morchenochtend gaat die teringwekker weer veel te vroeg ;)


    //edit; ik word er trouwens wel ziek van dat als we net lekker bezig zijn, dat bij wave zoveel opeens de host en daarna de helft leaved. :/
     
  14. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij mij ook, maar ik kan helaas niet eerder
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ^Heb je alvast toegevoegd :)
     
  16. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal je vanavond wel ff inviten.

    Eventueel ook intresse in Beast op hardcore en/of insane?

    Dat duurt namelijk niet zo lang :p
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sure.
     
  18. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister wave 50 gehaald. Dus ik was helemaal blij dat ik misschien een achievement zou halen van 50(G), is het er maar één van 10(G).
    Heb hem trouwens wel gehaald op casual. Toch waren die laatste paar waves vrij pittig.
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    voeg ik je vanavond ook toe oke? :p
     
  20. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0

    ja geen probleem
     

Deel Deze Pagina