1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Gears of War 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is dan mooi toch eigenlijk. GoW 4 is meer zoals 3 en als je GoW 1 leuker vind dat heb je UE. Best of both worlds.
    Ik bedoel als GoW 4 meer zoals GoW 1 was geweest dan is was UE gelijk minder relevant geweest.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik had liever een mix tussen de verschillende delen gezien. Dat is best of both worlds, dit is of, of. Ik wil en, en.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Terug naar de roots bedoelen ze denk ik de campaign. Want die is donker genoeg. :) Ze willen dat horror sfeertje gaan terugbrengen. Ik ben zelf echt benieuwd naar de campaign.

    Ik wordt wel extreem gek van al die wallbouncers online man, is dit normaal? Ze raken nog niet eens de muur en ze bouncen er al weer van weg. Zo erg was dit eerst toch niet?
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nades taggen, blijft leuk... muhahahahahaha!
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Heb zelf niet gespeeld, maar in gow3 kon dit ook. Volgens mij gebruiken die mensen ook een andere controller settings.

    Weet nog wel dat ik vaak dezelfde Nederlander tegen kwam online in GoW3 die wall bounched als een gek.
     
  6. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Dat is toch stom?

    "Oh onze fans willen weer grauwe donkere shit. Laten we de campaign zo maken" ... iedereen blij... "maar online doen we wel gewoon Disney Land kleuren en veel zon, because fuck you that's why"

    [​IMG]
     
  7. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik vind het logisch. De singleplayer was tof omdat het mysterieus en een beetje eng was. Dat gaat nooit werken in een multiplayer mode.
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Gears 1 begs to differ:

    [​IMG]
    versus:
    [​IMG]
     
    Reckuuza, s4nd3r, AntraXxX en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Vond je Canals en Gridlock daadwerkelijk eng? Het verschil is duidelijk, maar ik vond het kleurenpalet in de singleplayer prima, in multiplayer voegt het weinig toe en werd het zelfs een beetje saai imo.

    Ik vond Gears 1 en vooral 2 ook helemaal niet zo mooi voor zijn tijd. Gears 3 was de enige die bovengemiddeld was.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Het moet vrij ver gaan wil ik een spel eng vinden. Maar het was wel rauw. Het enige wat kleur had was de scope op de Longshot en de Gnasher kogels die nog na fikte in de muur. Dat was gewoon grauwe shit die je niet echt had in andere games.

    Gridlock, Canals, Mansion, Clocktower, Fuel Depot... stuk voor stuk briljante maps. Mede dankzij de sfeer. Dam, Harbor en Foundation don't really cut it for me.

    [​IMG]

    Dit zou net zo goed een Call of Duty map kunnen zijn.
     
    Reckuuza, AntraXxX, Gainesis en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt wel een punt. Vanaf Gears 3 ging het al die kant op. Daarom vind ik waarschijnlijk ook Gears 1 en 2 het beste. Gears 2 MP was laggy, maar de maps waren nog steeds tof!
     
  12. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Veel te open voor een Call of Duty map. :p Ik ben ook niet erg onder de indruk van de maps in de bèta, vooral Harbor vind ik erg ongeïnspireerd. Gears 1 had duidelijk de beste maps en het zijn bijna één voor één klassiekers. Maar dat was vooral omdat er goed over nagedacht is en de potjes vaak dynamisch waren. De map design maakte de maps goed, niet de graphics. De maps in Gears 2 waren daarentegen relatief waardeloos, ondanks dat het er grotendeels hetzelfde uitzag.
     
  13. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Hoe meer ik van de multiplayer zie, hoe slechter ik het vind worden... Weg met die kleurrijke en veel te overbelichte maps!
     
  14. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Edit: laat maar. Gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2016
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Toch maar even tot lvl 20 gegaan voor de rewards.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik moet ook toegeven die mapp hier boven ziet er wel erg cod achtig uit haha
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  19. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Die schijt granade tags moeten er ook echt uit. In Battlefront hoor je ze nog hard piepen en zit er een knipperlicht op zodat je er nog wat aan kan doen, in Gears is het toch wel de meest skill-loze bende die ik ooit ben tegen gekomen in games.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Je ziet ze toch op tac com
     

Deel Deze Pagina