Ik was de hele tijd bezig met casual en hardcore Blijkt het gewoon als je insane doet dat je dan gelijk alle achievements haalt voor SP(De act achievements)
Niet mee eens, nu heb ik tenminste een reden om hem zoiezo 3 keer uit te spelen, niet dat ik dat anders niet had gedaan
Sorry, verkeerd gelezen... Ik wist niet eens dat het zo was Achja, je moet hem iig 2 keer uitspelen...
Het snelste om alle act achievements te halen is door eerst de game op Hardcore uit te spelen (je krijgt nu Casual EN Hardcore achievements), daarna KAN je pas de Insane mode doen. Is toch vrij logisch vind ik, dan moet je hem gewoon 2 x uitspelen .
Als je de game op de moeilijkste graad kan uitspelen, dan heb je van mij de andere ook wel verdiend hoor En, ik vraag me af, zou je hetzelfde spel nog eens willen spelen op een makkelijkere graad? Lijkt me saai...
Als je gaat zeuren kom dan iig met feiten, insane moet je eerst unlocken En het is toch niet meer dan logisch dat als je Hardcore uitgespeeld hebt dat je dan ook de achievements van Casual erbij krijgt.
Dat is bij zowat elk spel dat met dergelijke moeilijkheidsgraden werkt en achievements. Dat heb ik pas ook gehad met PGR3. Niks nieuws dus.
je moet het iig op hardcore uitspelen ivm de boss achievements. daarna nog 1 x op insane. ik vind het wel goed in elkaar gezet. je zou het erg moeilijk krijgen als je het spel direct begint op insane!!
Ik wel in elk geval. Veel met Halo 2 gedaan en nu weer.. Ben net klaar met Hardcore en begin nu met casual. Vind het wel leuk juist.. Gaat me makkelijk af nu (duh) en kan lekker door het spel heenknallen.
Ik vind die achievments nou niet echt verneukt. Ze zijn leuk bedacht en niet simpel om te halen. Je moet er wel wat voor doen. Ik heb de meesten gewoon zo gehaalt zonder dat ik er echt erg in had.
Ik weet niet zeker of ik je snap. Ik ben het spel nu op casual aan het spelen. Als ik vanaf casual door ga naar insane, haal ik dan ook de boss-achievements van hardcore?
Ja, je moet minimaal hardcore hebben om ze te krijgen, dus zit je daar boven dan krijg je ze sowieso.
Hm, jullie zeggen allemaal wel dat je de game 2 keer moet uitspelen om alle Achievements te kunnen halen, maar hebben jullie ook gedacht aan dat je gewoon geinvite kan worden die Insane gaat doen, en daarmee alle vliegen in 1 klap behaalt? Dan hoef je de game maar 1 keer te doen! Maarja, lijkt me sterk dat iemand dat doet...