1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    die streetdates zijn onzin, vooral als alles in amerika anders loopt, nou kan je wel zeggen dat dat amerika is maar het is gewoon bullshit dat wij hem later krijgen en dan ook nog is te maken krijgen met die ronduit belachelijke streetdate shit :)
    het is wel eerlijk voor de winkels enzo maar het systeem werkt gewoon niet, er worden altijd wel games verkocht en als het bij winkel A uitverkocht is gaan de mensen toch wel naar winkel B ook al krijgt die em een dag/ uur later O_O
     
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    En dit klopt dus niet, want ook al is een spel eerder binnen, Microsoft kan TOCH een streetdate opleggen en aanhouden:

     
  3. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    oh trwns, microsoft handhaafd de streetdates he, hoe kunnen zijn dan in godsnaam boetes uitdelen? ;)
     
  4. shonosuke

    shonosuke Guest

    Lul niet
    Ik heb zelf met dixons gebeld en hij mag gewoon verkocht worden
     
  5. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga straks gewoon met gevulde portomonnee weg en als ik met een gevulde portomonee terug kom vertel ik jullie de detaills wel waarom niet enz. :)
     
  6. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar houden winkels zich alleen meestal niet aan.
    Ik kan me bij de launch van Halo 2 nog herinneren dat ik en vele anderen de game al meekregen op de Amerikaanse launchdatum bijvoorbeeld.
     
  7. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net ook gebeld en kan hem ophalen.. aangezien ik op mijn werk zit laat ik dat iemand anders doen.. maar ik ga vanavond knallen!
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tuurlijk kunnen ze dit opleggen. Als jij op de snelweg rijdt dien je je ook aande vastgestelde maximum snelheid te houden. Doe je het altijd? Denk het niet.

    Bovendien, hoe kunnen/willen ze dit controleren? Door ff langs te lopen? Dat doet MS echt niet hoor.

    Ik denk dat ze zich drukker maken om de gedownloade versies van GoW. Laat ze ervoor zorgen dat die mensen van Xbox Live gekicked worden.

    Kijk, er zullen altijd winkels zijn die zich eraan houden, maar als een winkel 5 man binnen heeft gekregen die naar het spel vragen en telkens nee moeten verkopen, dan zijn ze wel erg gek als ze na persoon 11 en 12 niet gewoon zeggen: oké jongens, neem maar mee!

    Want koopt men het niet bij Winkel A, dan koopt men het wel bij Winkel B. Dergelijke winkels hebben namelijk geen vast aantal vaste klanten, die hoe dan ook TOCH wel terugkomen.

    Verkopen is geld verdienen. Als ze dat kunnen, dan doen ze dat dus!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  9. mikebrussee

    mikebrussee Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga jij straks dixons nogmaals opbellen en vraag ze maar wat het hoofdkantoor zal zeggen als ze dr om vragen, ik heb de e-mails zelf gelezen...

    Don't taunt me... heb een zeer handige bron wat dit soort dingen aangaat..
     
  10. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik riep het gister al ;)
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    OH NOES DONT TAUNT ME O_O olololol
     
  12. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat ze streetdates "handhaven", ik zeg alleen dat ze de gameshops de regel kunnen opleggen om het spel niet eerder te verkopen dan de streetdate... Dat veel winkels dat aan hun laars lappen, dat klopt ja... Om dat te "handhaven" is lastig, maar als ze er lucht van krijgen en echt kwaad willen, zorgt Microsoft in het vervolg er voor dat een bepaalde gameshop die zich niet aan hun regels houden een nieuwe titel gewoon als laatste gaat krijgen... En dat heb ik dan gehoord van een gameshop eigenaar... :b:
     
  13. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook gehoord, en ik geloof dat.
     
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    nou ik ging net bij de plaatselijke intertoys langs en die kregen hem miss nog met de post binnen vandaag.. als ze em kregen zou ik em mogen komen halen.. geen zin om helemaal naar utrecht te gaan voor dit spel. Dus anders heb ik em morgen..
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb Dixons gebeld, en er is geen streetdate aan gebonden. Ze mogen het gewoon verkopen. Er zat geen brief bij van het hoofdkantoor dat we het pas vrijdag in de winkel mochten leggen. Dus het mag er gewoon in. Klaar!
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tuurlijk zeggen ze dat ;) Stel dat MS sneaky belt: "Mogen jullie vandaag GoW verkopen?" telefonist(e) "Maar natuurlijk!"

    Dan hebben ze een probleem. MS zal dit eerder doen, dan langslopen om te kijken of GoW hier en daar al in de schappen ligt. In de grote steden misschien nog wel, maar niet in de kleinere steden.

    Bovendien mag MS blij zijn dat er zoveel vraag naar is!
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    MS komt er vaak achter of een bepaalde game eerder wordt verkocht door fora als dit. Dit houden ze gewoon in de gaten. Als jij het spel krijgt maar je gaat nergens zeggen waar dan heeft je gameshop ook geen probleem en heb jij de volgende keer weer je games eerder. Ik gun jullie allemaal GoW, maar als mijn gameshop zegt dat ik hem mag ophalen maar niet mag zeggen dat ik hem van hem heb dan doe ik dat ook gewoon niet. Haal ik hem bij de Bart Smit of een andere grote winkelketen dan zeg ik het wel gewoon.
     
  18. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop vanavond na werk ff langs de frs in eindhoven, kijken of ze nog pre-order kits hebben. Zoniet, loop ik langs de dixons en dan haal ik de normale als ze hem hebben.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en de komende twee dagen ontploft deze thread compleet...... :+
     
  20. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wordt er dan gezegd door de gameshops dat de streetdate de 17e is? Ik neem aan dat ze dat niet zomaar beweren... 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina