1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] Eerder in de winkel gespot? Vertel het hier!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Mijn lokale gameboer gaat m ook pas vrijdag verkopen.
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmz ik word net gebeld dat ik hem op kan komen halen! =D pewpew

    advies wat ik alleen kreeg was niet op live gaan maar dat kan voor mij part mooi de schijt krijgen, als MS beld van yo waar heb je GOW vandaan dan gaat het ze nix aan :)
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In de GMR staat een advertentie van Dixons, oa GoW staat erin. Onder GoW zie je staan: Verkrijgbaar vanaf 16 november

    :eek: Dat is morgen! *) Óf het is een typfout, óf ze gaan hem echt morgen verkopen :)
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik bedoel daarmee qua vermelding. Er staat nergens in het systeem dat de release de 17de is of dat het pas de 17de verkocht mag worden. Oftewel wat al eerder werd gezegd. Zodra de winkelier de game ontvangt mag hij het in de winkel leggen.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    :D:D:D:D:D de zaak waar ik m besteld heb, heeft net een telefoontje gegeven om te melden dat ze de game net binnen hebben gekregen, ze mogen m alleen pas vrijdag verkopen, dus ik ben de eerste die daar zou zijn :p dan maar iets later naar school :mad:, kweet in ieder geval al dat ze m hebben GoW!! dat geld voor tony hawk project 8 dus ook ;)
     
  6. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    werd gvd eens tijd dat die er ook is \o/
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Lucky Bastard :D Ik ga zo ook ff op onderzoek uit. Het is fokking rustig hier op het werk. De laatste deadlines hebben we gehad, nu hebben we alleen nog wat nazorg punten. Heerlijk :D Lekker uurtje pauze ofzo :D
     
  8. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is dus gewoon wel een streetdate... Alleen als meerere winkels het embargo van Microsoft gaan overtreden, dan valt er weinig meer an te doen... Want die streetdate is bedoeld als bescherming van de winkels zelf, tegen concurrentievervalsing... Kijk maar eens op Dimensionplus, ik citeer:

    "Verkoop in onze winkel-filialen start de 17 november bij opening of naar gelang de markt-situatie iets eerder. In dat geval geeft de site de status voorradig weer; bellen hieromtrend geeft geen nieuwere informatie dan wat hier vermeld wordt. Dit geld zowel voor Groningen als voor Doetinchem."

    Dus als de marktsituate wijzigt, m.a.w. als iedere winkel bij hun in de buurt de streetdate aan zijn laars lapt, dan gaat Dimensionplus Gears of War ook eerder verkopen...

    Bron: www.dimensionplus.nl
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2006
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Jongens, ik ben ff shoppen ;)
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa! Eindelijk die shit gekregen van mijn pa. Hij is namelijk manager bij een Dixons filiaal en dus kon hij het eerder voor mij meenemen \o/

    [​IMG]
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ja en off topic:

    word net gebeld op me werk dat ik me wow display kan halen ( een orc van 1,50 hoog =D ) en gratis! :) hahaha wat een dag =D
     
  12. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    maar vaag hier in dixons waalwijk weten ze me te vertellen dat ze morgen pas geleverd worden bij alle filialen in nederland, maar dat is dus een flinke leugen als ik het zo lees hier :confused: het gekke is dat de FRS en Bart Smit hier precies hetzelfde zegt
     
  13. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    gratz dude.... alleen ik zou het niet te hard zeggen, microsoft kijkt nog wel eens op dit forum ;)
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Maak daar maar van: Ik ren nu hysterisch de deur uit, pak de yamaha r-1 van me buurman en ik zie jullie vanavond op live! _0/
     
  15. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    of bij jullie lopen ze achter of ze liegen. simpel zat laten we voor je hopen dat er nog enig schot in de zaak komt voor je =D
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Damn, wat praten we over.. als of ons dit intereseert :cool: Wees blij dat je de game eerder in handen kan krijgen. Alsof mij het iets uitmaakt dat ze een boete krijgen :lol: Stop met zeiken en ga die game halen en spelen ;)
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik ga er toch wel vanuit dat hij vandaag hier en daar te koop is hoor ;) Kan me niet anders voorstellen!
     
  18. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ROFL =D zo kan je het ook noemen :p gelukkig hoef ik alleen maar me voordeur dicht te doen en 2x te vallen en dan sta ik in het winkelcentrum =D maarja op de motor is sneller... :p GIEF MOTOR PLX =D
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ach kom op zeg... dat is het voordeel van bij een dergelijke shop werken.
     
  20. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0

    wat denk je dat ik zo ga doen ? HARRRR als die hoeren post nou ff op schiet en ie binnen komt bij mij gameboer =D dan haal ik m op :p ze krijgen m iig vandaag ( waarschijnlijk binnen het uur ) HAAARRR
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina