[gears of war] Gears of war 2 of ...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nightbringer, 8 dec 2006.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Er komt dus een nieuw deel van gears of war en dat zou dan een trilogie worden.

Nu vroeg ik me af wat moet er in deeltje 2?

Zelf vroeg ik me af waarom ze geen pre-qual ofzo maken zodat je er achterkomt wat fenix nu eigenlijk in jail doet.

Brand maar los zou ik zo zeggen.

Mijn dingen:
    • Clan support
    • Meer wapens (misschien rocket ofzo...)
    • Singleplayer meer dan 5 levels

2. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ja een prequel zou inderdaad goed zijn, aangezien je nu gewoon in die game word gedropt en het klaar is o_O
    Ik zou ook wel meer multiplayer maps zien, je gaat er namelijk op een avondje als het goedgaat met een team veel te snel doorheen. en dat is jammer.

- Meer gore =D
    - Meer storyline ( prequel of wat dan ook )
    - Betere AI van je teammates
    - Langere single player
    - meer wapens: mja hoeft op zich niet persé de wapens in deze game vervelen me niet dus dat hoeft niet persé.
    - Hopelijk nog betere graphics =D
    - flashbangs =D

3. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heftiger geluid van de wapens :)
    De mogelijkheid om te crouchen zonder dat je tegen een dekking aanstaat
    Wisselende locaties van de heftigere wapens, dus niet altijd op dezelfde plek. 8)

:b:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Meer story zou leuk zijn! Marcus die zijn eigen famillie moet redden oid....
    flashbacks naar hoe het was.....
    teammates die echt dood gaan etc.

5. ramon0598

ramon0598 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Minder scripted events, zodat je niet telkens hetzelfde kan verwachten als je dood bent geschoten.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nog meer gore, wth :). Over het algemeen hebben shooters eigenlijk nooit een echt goede story line (Die story line van prey vond ik btw wel ergg goed:)) Heb er persoonlijk ook weinig behoefte aan, als er maar lekkr wat te knallen is. Die AI van je teammates is inderdaad erg slecht, die cole staat ELKE keer in mijn beeld, gaat die bijvoorbeeld crouchen RECHT voor me waardoor ik niet meer kan schieten. Voor die mp maps komt binnenkort wel een uitbreiding neem ik aan, kan haast niet uitblijven.

Ik wil graag een matchmaking systeem zien als bij halo 2 en co-op met 4 personen :).

7. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    - Meer Gore (Zou inderdaad vet zijn, persoonlijk vind ik het maar gaar dat er geen bloed op de muren en character models zit nadat je iemand in stukken zaagt o.i.d. Ook die irritante bloed plek wat onder de "lijken" verschijnt is erg goedkoop gedaan, vooral als je zo'n lijk met je mee sleurt ziet het gewoon dom uit.)

- Betere Physics (Lijken, betonnen brokstukken, wapens...etc. Het voelt gewoon gigantisch nep als je tegen het lijkt van een boomer aan rent en je sleurt het geval met je mee alsof het een opblaas pop is. Naar mijn mening hadden ze iets meer tijd mogen besteden aan het implementeren van "gewicht" in/aan objecten als deze.)

- Meer Story (Yep, inderdaad. Ook meer "echte" eindbazen en wat meer verhaal. Iemand zei dat "shooters" over het algemeen geen goede storylines hebben, maar dit is dus bullshit. Neem de Half Life serie, Halo serie, Prey, zelfs GoW (check het intro filmpje maar), en een heel aantal andere "shooters" hebben wel degelijk een goede story line.

- Meer Wapens (Ja, hier heb ik zelf regelmatig over nagedacht. Een mes zou bijvoorbeeld brute shit zijn, of misschien een knuppel/ploertendoder/baton als last resort zou ook wel strak zijn. Daarnaast zou ik het zeer cool vinden als je zou kunnen slaan of schoppen zonder dat je een wapen hanteert.

Voor nu is het dit wel 8)

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    SP is goed
    Mp: meer wapens Meer mappen En:

Jah ik wil het toch een keer spelen met meer mensen...

Verder is het spel niet zo tactish ze hadden gezegt (als ik had gedacht dat het zou worden)

Nou dit neemt niet weg dat het in mijn ogen het beste 360 spel is.
    Want meer mappen en wapens wil ik altijd wel in een shooter :p
    Maar Toch denk ik dat dit spel best te doen is met 16 personen. En wat tactischer mag het van mij wel.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zou zelf het liefst Marcus zien verdwijnen, en dat zijn plaats wordt ingenomen door een ander Gear. Je speelt eerst een level op de schietbaan waar je je teamleden leert kennen. Hierdoor wordt je meteen meer met ze verbonden. Dan plotseling, Emergence Day! Je wordt in één keer, plotseling, in het gevecht gegooid. Eerst hoor je geen muziek, en opeens, BAM! Eén of andere metal sound terwijl je er op los schiet!

Dan gaat het verhaal verder, en heb je veel stad-missies. Tussen wolkenkrabbers en in grote steden, je vecht echt om elke vierkante meter grond.

De wapens zijn voor mij part goed, al zou een Rocket Launcher wel logisch zijn ja. Hammer of Dawn mag er wat mij betreft uit, of dat je die pas veel later in 't spel krijgt.

Het spel moet eindigen met de totale uitroeing van jouw squad, en dat jij als laatste achter blijft. Je speelt nog één missie waarbij je moet vluchten, af en toe over je schouder schietend (nieuwe functie!) om de vijand op afstand te houden. De Locust Horde blijft maar komen en komen, gebouwen storten in en wegen breken.

Wat de voertuigen betreft, de Junker is wel leuk bedacht maar het speelde gewoon niet leuk. Je reed en moest met een lichtstraal op Kryll schieten, zo ongeinspireerd. Het zou leuker zijn als je met een jeep/buggy reed met daarop een kannon. Of een tank.

Gameplay en MP vind ik allemaal goed, maar bijvoorbeeld Clan Support zou wel grappig zijn.

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wel erg origineel jah (kuch cod2-graw)

Maar ik wil wel zien hoe hij de gevangenis is ingekomen das wel leuk om ook mee te maken enzo :)

Verder was ik natuulijk clansupport vergeten moet erook in komen ! ;)

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    in MP ook dat je gewoon gelijk respawnt als afwisseling, meer wapens, meer functies, wat beter afgewerkt, meer monsters ook altijd leuk , betere "bazen" zoals die corpser dat stelt echt niets voor, andere voertuigen, het verhaal leren kennen vanaf het begin, meer echte stad, dat je bv gewoon over een straat loopt en die winkels ziet, ben dit niet tegengekomen in deze GOW, betere sound van wapens, meer brutaliteit dus dat je bv ook stokken of brokken steen van grond kan pakken en daarmee slaan ofzo en dat er minder ammo in zit in de SP er is gewoon TE veel ammo (minder tactisch daardoor) . dit was het wel zo'n beetje :)

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Story moet toch echt wat meer aan gedaan worden. Ik vind niet dat je echt een band krijgt met het personage. Missies mogen langer. Clan support zou niet onaardig zijn. De AI van de buddies is een drama!! En natuurlijk het mooiste: Online matchmaking systeem van Halo2!!!!

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Op insane heb je die ammo wel nodig omdat je dan echt een jaar aan het pompen ben om een kill te maken. Voor casual is er inderdaad wel erg veel ammo tot je beschikking, maar dat vind ik wel beter dan bijvoorbeeld bij doom 3 waar er juist weer te weinig ammo was ;)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    zelfs op insane had ik nog vaak genoeg dat ik van die boxen met ammo moest laten liggen:confused:

als je op hun hoofd schiet zijn ze btw. ook redelijk snel te killen op insane

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    vaag, als ik headshots maak heb ik alsnog wel bijna een magazijn nodig voor een vijand (de wat grotere dan, zoals boomers enzo)

16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Marcus zit in Jail omdat ie zijn vader wou redden en zo een direkt order heeft genegeerd, staat in het boekje 8)

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    jaa als je dat dan meemaakt is het wel leuker :)

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    klopt, word in het spel zelf ook bijna niet vermeld, toch vind ik het spel zonder twijel de beste third person shooter die ik ooit heb gespeeld, en dat mede door de geweldige sfeer die ze neer zetten en doordat ze je het verhaal laten doorlopen terwijl je vaak echt aan het spelen bent, ik vond het ook echt niet lineair waar ik wel erg bang voor was!

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    jep beste shooter vind ik het ook maar niets is perfect ;) daardoor ook deze thread

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Niet iedereen leest het boekje :p maare gewoon een prequal dat je dan bv, moet kiezen ofzo...

Ze mogen om mij ook wel in een update van GoW (1) wel clan support dumpe.

Maar ze mogen best wel die melee-granaat attack eruit hale is best wel irritant in de MP.

Laatst bewerkt: 8 dec 2006

Deel Deze Pagina