[Gears of War] hapert bij multiplayer

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DarkFRL, 4 dec 2006.

1. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de multiplayer happert(schokkerige bewegingen) mijn poppetje de hele tijd. Bijvoorbeeld: loop je vooruit sta je in een keer tegen een muur. Of je zoek dekking en je staat in een keer in een open stukje terwijl het poppetje nog steeds in de dekking positie zit. Ook als je niks doet met de controller loopt het poppetje door. Ben je dood (en dit gebeurd snel met deze besteuring) en je kijk met een medespeler mee dan is alles wel goed te volgen. Ook als je naar een andere map gaat zie je dat het overzichtsscherm(aantal kills enz) in 2 a 3 gedeeltes wordt afgebroken, en zit je in het begin van de nieuwe map is in een tel je poppetje wazig en dan met alle tekeningen erop.

Waar kan het aan liggen? De xbox is rechtstreeks verbonden met de kabelmodum. Dus de andere computer staat dan uit (gebruiken dezelfde verbinding). Mijn downloadsnelheid is 1200 kbit/s en upload 300 kbit's

Hebben hier spelers last van en wat zijn jullie snelheden? En zijn er meer spelers die de internetverbinding van @home gebruiken?

Misschien ligt het wel aan de snelheid van de verbinding, dus daarom wil je de snelheid van jullie verbinding weten.

Alvast bedankt

2. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een host ergens in verweggistan gekozen? Probeer het eens met een Nederlandse host.

3. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb een internet verbinding bij @home (essent kabelcom) ik heb daar nu internet soms, dit is een nederlands bedrijf kijk maar op www.home.nl.

Maar wat voor snelheid gebruik jij dan?

Laatst bewerkt: 4 dec 2006
  4. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook een @Home verbinding, hun snelste breedband pakket. Ik heb nog nooit ergens last van gehad. Zelfs met 3 PC's online waarvan er 2 downloaden heb ik nog geen lag in game. Dat wat je zegt over je character, dat het een aantal seconden "wazig" is ligt gewoon aan je game, na een nieuwe map moeten alle textures geladen worden en soms duurt dat even...dit heeft iedereen en heeft nix met je verbinding of xbox te maken.

5. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wist ik dus niet. Maar dan weet ik iniedergeval dat het daar niet aan ligt. Trouwens de headset werkt prima iedereen kan elkaar verstaan.

6. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoel is de host van je multiplayer sessie. Als die in Amerika ofzo zit, dan heb je meer kans op lag.

7. Opgezwolle

Opgezwolle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb soms wel een beetje lagg. Maar het is binnen een sec. weer weg, maar ik speel ook vaak tegen usa, tegen me neefjes.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Denk dat het gewoon lag is heb ik ook soms wel maar normaal gesproken heb ik nergens last van.

Speel op z`n minst met NL`ers veel leuker en in iedergeval geen lag.

9. DarkFRL

DarkFRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij Amerika maar dat weet ik niet zeker. Hoe kan je dat zien?

10. Phreon

Phreon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamercard van de host bekijken.

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Dit ligt inderdaad gewoon aan een slechte internet verbinding. Dit kan die van de host zijn. (is vaak het geval) Probeer meerdere host te zoeken. Het beste is als je nederlandse hosts kiest. Als je dit blijft hebben heb je zef een betere internet verbinding nodig.

12. xbox360livespeler

xbox360livespeler Just a game

Leuk Bevonden:
    0
    ja want ik heb er bijna nooit last van

13. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar soms last van. dan ben je snel dood. shit! Maar meest irritant vind ik dat je op die gasten gaat schieten en hij shiet op jouw en 2 seconde later gaat ie dood en jij ook. heb ik paar keer meegemaakt.

14. Dioxic

Dioxic Guest

Nou zal ik wat zeggen, internet soms van @home is 100 kb.s download en 20 kb.s upload, met zo'n snelheid mag je online gamen vergeten.

Dit heet lag en is te voorkomen door een snellere provider te nemen of een sneller pakket, neem anders Internet regelmatig voor €35,- p/m. Daarmee is alles nog net te doen behalve hosten.

15. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100/20 wat betaal je daarvoor per maand? een Stuiver?

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja bied hem delijk de duurtste aan die er is :+. Gewoon ff wat zoeken als je een nieuwe zoekt. Maar 100 tegen 20 is idd zeer weinig (vaak gaat er ook nog 10 tot 20% vanaf omdat je het nooit een volle 100% gebruikt)

17. Dioxic

Dioxic Guest

Nou, de duurste is 60 euro en dan heb je de breedband verbinding, als die gewoon 15 euro meer overheeft in de maand voor Regelmatig dan kan die goed gamen met 550 kb.s tegen 75 kb.s

Deel Deze Pagina