Gears of War II Horde, de nieuwe toevoeging voor Gears Multiplayer. Een hoop mensen vechten zich een weg naar level 50 op casual voor de achievement en gaan dan verder met de volgende achievementquest. Zelf vind ik Horde zo leuk dat ik samen met iemand uit me Friends List de meeste Gears of War II tijd doorbreng in deze mode. Zo zijn we al aardig ver gekomen op Hardcore maar nu willen we het op Insane proberen. Aangezien we het met een vaste groep willen doen deze oproep. Heeft er iemand zin om Horde op Insane met ons te proberen. We zoeken mensen die veel plezier aan Horde beleven, goed kunnen samenwerken met anderen (anders maak je geen kans), redelijk tot goed zijn in Gears of War en een Headset hebben. Intresse? zet even je naam hier? mochten er ontzettend veel aanmeldingen zijn dan kan je dit topic zien als plek om nieuwe horde vriendjes te maken!
Lijkt me leuk! M4RL0N043, ben wel t/m dinsdag druk bezig met tentamens, maar erna een vakantie Ik hoor het wel (liefst via PB), want ik vergeet nog wel eens threads terug te lezen!
ik wil op zich wel meedoen.. maar heb gow2 pas sinds vandaag en pas heel even gespeeld.. horde nog niet eens geprobeerd Ik heb gow 1 wel op alle mogelijke manieren uitgespeeld dus misschien kunnen jullie me gebruiken hoor het graag!
Mooi zo. misschien kunnen we de insane horde dan toch nog overwinnen (hier hdden ze een achievement voor moeten maken!)
welkom bij de groep zou ik zeggen!\ Heb iedereen even een uitnodiging gestuuurd en we starten zodra er 5 mensen online zijn!
Ik heb helaas geen Live meer. Heb met paar vrienden ook op Insane gespeeld, maar level 40 hebben we nooit gehaald Maar het is echt super zwaar. We hebben het uiteindelijke op Day One tot 40 gehaald. 2 boven bij de tork, 3 aan de andere kant bovenin. Als je schilden neerzet op de trap, en steeds als er nog maar 1 over is zorgt voor full ammo dan kun je wel heel end komen.
xbox-master bedankt voor de tips. Voor iedereen echter de map wordt waarschijnlijk River, Vind day One een beetje irritant doordat je van overal geraakt kan worden. De huizen in River zijn beter te verdedigen als je schilden hebt! Farmir. Welkom bij de club. Vanavond rond half negen ben ik online om te gaan beginnen. Dus als iemand mee wilt doen!
Als iedereen me even een berichtje stuurt als hij vanavond kan dan weten we of half negen een goed idee is!
ik wil ook wel meedoen horde is idd zeer vet! Voeg mij maar toe en ik zie het wel wanneer we gaan spelen. Edit: Gamertag: PimIaden XP