1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb 'm net opgehaald bij de E-Plaza in Eindhoven, let's kick some ass! \o/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mja.. met een beetje pech heb ik hetzelfde "probleem" eplaza waar ik de pre-order kit vandaan heb heeft er maar 6 binnen gekregen. De rest krijgen ze pas volgende week.
    Ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is geweest, het is toch een beetje vreemd dat in het geval van pre-order kits het, bij eplaza althans, een kwestie wordt van wie het eerst komt heeft mazzel de rest pech.
    Ik hoor nu al meerdere mensen erover (inclusief mijzelf) dat eplaza niet genoeg LE versies heeft binnen gekregen. Je mag er toch vanuit gaan dat als je een pre-order kit koopt je er verzekerd van bent dat je het spel op de release datum kan kopen. En niet moet wachten op een volgende zending.
    Nou ga ik niet helemaal over de zeik als het blijkt dat ik dus één van de mensen ben die tot volgende week moet wachten, maar jammer is het natuurlijk wel.
     
  3. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand toevallig al GoW zien liggen bij de Media Markt in R'dam Centrum of R'dam Alexandrium?
     
  4. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb hem zojuist opgehaald, maar kreeg niet de CE. De medewerker zei dat het geen probleem was dat ik de niet-CE morgen omruil tegen de CE, toppie dus.
     
  5. Freefall

    Freefall Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou hoop ik niet voor je dat ze bij Bart Smit (daar is E-plaza onderdeel van) de verdeling hebben gedaan zonder naar de verstuurde pre-order kits te kijken anders heb je wel een probleem :eek:
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    daarom heb ik gewoon de normale editie gekocht ;) schijt aan de steelcase en bonus dvd, die verdwijnen toch in je kastje om te verstoffen, ik heb wel het t-shirt :thumbs:
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Idd een slordige fout als E-plaza te weining Le's heeft besteld dan dat er preorderkitjes verkocht zijn. Maar ja het kan ook zo zijn dat MS te weining Le's heeft afgeleverd. Maar toch zou het erg zuur zijn als je gewoon een week langer moet wachten.

    Iemand trouwens meer info over de FRS?? Is het echt waar dat ze alleen maar LE's krijgen of is dat gewoon Bull??
     
  8. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm... waar zit die ergens? :eek:
     
  9. SlayerPaTjE

    SlayerPaTjE Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    bull want ik had net gebeld naar de FRS waar ik heb gepreorderd (maarssen) en die zeiden dat ze de normale wel op voorraad hadden maar niet mochten verkopen en dat waarschijnlijk morgen de LE's binnenkomen
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh het kan verschillende redenen hebben idd. Te weinig LE's vanuit microsoft, niet goed besteld door eplaza of zoals al eerder aangegeven Bart Smit/eplaza verdeling niet goed gedaan. Maar hoe dan ook, het blijft wel dat er toch in ieder geval een aantal eplaza's zijn die te weinig krijgen. En dat is gewoon vervelend.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Beetje raar, ze werken samen met de FRS en daar lag ie vanmiddag ook gewoon in de schappen....

    Allemaal onzin... Gewoon halen die game!

    FRS in Alkmaar btw. Bij de Dixons is hij daar ook nog te koop. Ook bij de Bart Smit zag ik hem nu liggen!
     
  12. Freefall

    Freefall Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft levert minimaal het aantal LE's uit wat er aan pre-order kits geleverd is.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Iemand die zn pre-order van gcshop al gezien heeft??
     
  14. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net bij de FRS en daar hadden ze 20 normale versies liggen van GOW maar natuurlijk geen LE's. Ik mocht de normale versie wel kopen maar moest wachten op de LE en mevrouw kon ook niet in de computer kijken want het was een nieuw systeem bla bla bla.

    Echt de omgekeerde wereld met die pre-orders. Ik heb een pre-order gedaan en mensen die dat niet hebben gedaan kunnen het spel nu gewoon kopen en spelen. Eerder dan de mensen die er moeite voor hebben gedaan. Ook meteen de laatste keer dat ik een pre-order doe.
     
  15. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, pre-orders in nederland zuigen. Ik heb er ook nog nooit wat aangehad. Je verwacht op zijn minst dat je hem gelijk met anderen hebt, liefst nog vroeger. Maar door die streetdate en winkels die hem verbreken heb je hem pas later. Ging met oblivion en ik geloof half-life 2 ook zo.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat lijkt mij ook niet meer dan logisch. Maar goed, ergens gaat er dus iets niet helemaal jofel met eplaza als het gaat om aanlevering of interne distributie met de L.E. versie.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Hier idem doe ook geen pre-order weer, het enige wat er makkelijk aan is dat je de deur niet uit hoeft...

    Moet nog zien wat ik morgen krijg
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Dan kun je nog wel even wachten, ik wacht nu nog steeds op m'n 360, en dat was een jaar terug dat ik em besteld heb |:-
     
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    nop, ik denk dat ze hem morgenochtend versturen, of vanavond, dat hij morgen of overmorggen op de deurmat verschijnt
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Stingray.

    gcshop levert alleen op de echte release-datum. en dat is morgen.
     

Deel Deze Pagina