1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik hoop niet door dit alles dat mijn gameshop nu ook gaat wachten tot morgen :eek:
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    hmmm zou k em nu nog kunnen halen?8)
     
  3. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    GOW

    Nou.............. ik heb hem gisteren gehaald en het is echt niet overdreven tjeeeeeeeee. wat een gaaf spel ik hoop dat jullie er vrijdag net zo veel van genieten als ik.....
    BTW de winkel die hem mij verkocht heeft is ook terug gefloten en aan mij is gevraagd of ik die game nog ff niet op live ga spelen...
     
  4. mark8925

    mark8925 Guest

    maar ze verkochten em wel:eek: ? boefjes
     
  5. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dus MS kan zien waar jij de game gekocht hebt ? Allemaal gelogd via serienummers.....vet....:-D
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nou vandaag...nieuwe kansen...nieuwe ronden.....let the hunt begin !!
     
  7. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ik gisteravond niks gepost hebt zegt al heel wat :D
    dimplus doetinchem gister kwart over 4 gekocht
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dixons utrecht heeft em, hahaahah :b:
     
  9. mark8925

    mark8925 Guest

    ben al onderweg.. hehe:cool:
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je kan gewoon op Live spelen hoor. MS kan niet zien waar je de game gekocht hebt
     
  11. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hiieer gaan we weer }:] . Me broer gaat vanmiddag ff langs de intertoys in ons dorp, wellicht ligt ie daar. Zoniet ga ik na werk naar de mm in eindhoven, hopelijk issie daar dan.
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit grote onzin.. En als het wel waar is wil ik wel eens een officiele bron zien waar dit vandaan komt..

    Ik heb dit al een keer eerder hier gepost, maar zal het nog maar een keer doen.. Dit is een reactie van Mark Rein van Epic die reageert op iemand die zegt dat een winkel zei dat ze de game niet eerder mochten verkopen.. Deze 'regel' is dus niet afkomstig van MS of Epic.. Dit was in de VS, maar ik zo echt niet weten waarom dat hier anders zou zijn.. En als die regel bestond waarom verkopen allerlei winkels hem nu al dan? Nogmaals, complete onzin dat verhaal over die boete, en laat anders maar de bron zien van dat bericht.. Ik denk eerder dat het de winkelketens zelf zijn die hun filialen dit soort regels opleggen, maar zelfs daar zie ik de logica niet echt van in..

    Mark Rein op de Epic forums: http://forums.epicgames.com/showpost.php?p=24677465&postcount=4
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Het maakt mij niet meer uit, vandaga of morgen: we zien wel :)

    Waar ik me wel "zorgen" (ik overdrijf) over maak: als ik vrijdag uit werk naar het lokale winkelcentrum ga (waar een e-plaza, dixons en een frs zitten), zou er dan nog ergens een exemplaar zijn? ;)
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL 10.000 euro?? WTF! Dan zouden die amerikaanse winkels een nog hogere boete krijgen +) ! Want die verkochten hem een week eerder 8) ^^ En ik maak me nog steeds zorgen -.- Ik heb een L.E. bestelt/betaalt! Het volle bedrag al ^^ Maar hij word verstuurd :eek: Maar toch denk ik dat die lui met een pre-order kitje voorrang krijgen :confused:
     
  15. Freefall

    Freefall Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    De VS is weldegelijk anders dan Europa aangezien het aantal verkooppunten daar aanzienlijk lager ligt dan hier. Dan maakt het dus blijkbaar niet zo heel veel uit wanneer de exacte verkoopdatum begint als je er van een GoW al 500+ verkoopt. De VS is dus een compleet andere makt dan Nederland waar elke Bert&Ernie sjop vandaag de dag games verkoopt. Deze ketens willen ook allemaal 2-3 dagen eerder geleverd krijgen om de distributie van de desbetreffende game te regelen aangezien ze centraal aangeleverd krijgen.
    Doordat de concenctratie van verkooppunten zo hoog ligt in Nederland (en in diverse andere europese landen) zijn er dus verkoopembargo's om alles zo gelijk mogelijk te laten verlopen.

    En de desbetreffende boetes zijn gewoon ingebouwd in de leveringscontracten waarbij dit soort zaken niet echt vreemd zijn en ten koste gaan van de bonussen die elk jaar betaald worden aan de desbetreffende ketens.

    En voor diegene die overal te horen krijgen dat de Collector's Edition later uitgeleverd wordt dan de gewone editie.....ik heb de gewone en Collectors edition tegelijkertijd uitgeleverd gekregen dus later leveren lijkt mij onzin....

    En nu muh GoW's mooi de verkoop in \o/ :thumbs: \o/
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  16. ik ga gewoon morgen,ga echt niet vandaag weer alle winkels langs|:- .Games zijn altijd goed in voorraad,dus zorgen maken dat alles uitverkocht is,is echt niet nodig:thumbs:
     
  17. JinKazama

    JinKazama Chunli's shoe-shiner

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die boete niet 100.000 overigens? En over dat eerder verkopen, er is er maar 1 die echt meteen over de streep is gegaan; Dixons :thumbs: Die hebben hem meteen gister verkocht, pas later op de dag heb ik gehoord dat ze ermee stopten "omdat het niet mocht van MS".
     
  18. Martial Artist

    Martial Artist Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem gisteren ook niet mee van dixons. Hij had een mailtje gekregen dat ie ze nog niet mocht verkopen. Hij wist echter niet wanneer wel.

    Zou het vandaag al mogen?
     
  19. RO3Li

    RO3Li KUTFORUM

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb net Dixons Arnhem gebelt en die wouden de game nog niet meegeven, Ze verkopen hem morgen pas :mad:
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    haha dus in utrecht zullen ze em ook wel niet meer wegdoen, maarre was gisteraaf dus even gaan kijken in utrecht (na sluitingstijd) en daar lag ie hoor bij de dixons, gewoon door de ruit te zien. Vet grappig zo dicht bij maar zo ver weg 8)
     

Deel Deze Pagina