1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War: Judgment

Discussie in 'Games' gestart door UpInSmoke0611, 2 jun 2012.

  1. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Al met al ben ik er gewoon tevreden mee.
    de campaign speelt heerlijk weg, de korte stukjes met ratings vind ik persoonlijk veel lekkerder dan een verhalende campaign. Aftermath moest ik me echt doorheen wurmen in vergelijk. de declassify missions zijn een mooie toevoeging.

    multiplayer heb ik nooit echt heel veel gedaan, maar is wat mij betreft prima. Overrun vind ik een erg leuke modus. (mits iedereen een beetje oplet welke klasse hij kiest)
    ben ook nooit een gnasher liefhebber geweest, dus daar zal het wel aan liggen.

    en weet je mannen, het is een spel en we krijgen (helaas) niet betaald om het te spelen. is dus puur voor vermaak. En als je je er dan niet mee vermaakt, speel het dan niet!

    je hebt vast wel betere dingen te doen dan tegen je zin een videogame spelen toch??
     
  2. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Nee we moeten ervoor betalen, we hebben er voor betaald... dan heb je het recht om te klagen.

    Het spel is gewoon slecht en just for cash in, dan mogen ze van mij van alle kanten de volle lag krijgen.

    Money snitches..
     
  3. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    5 maps maar, veel te weinig !!!
    Ik hoef bijna niet naar de cover zoeken als ik beschoten word, dag GoW sfeer.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Want iedereen is een one man army
     
  5. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar ik wil teamwork ! Dit is 10x veel leuker dan Gears of Duty
     
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja, moet je wel met vrienden spelen. want als ik met onbekende speel ben ik ook gewoon een one man army :cool:
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Maar je blijft een kill stealer, met wie je ook speelt. :p
     
  8. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    maar dit wisten jullie al van te voren he, komop.

    ik ben denk ik de enige hater die hem uiteindelijk mee vond vallen, maar de maps zijn klote, two piecen blijft kut, granaten als startwapen zijn kut, sommige wapens zijn echt te sterk etc.

    zo nu en dan kan ik nog wel eens een potje ffa doen, maar teambased gametypes zijn echt niet leuk in judgment.
     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee de dingen die we van te voren wisten zijn niet de dingen die het spel verkrachten... wisten wij veel dat 2piecen zo erg zo zou, stimnades zo kut, de movement zo raar en glitchy, teamplay compleet weg zou zijn, de maps asymmetrisch. Naja de maps misschien iets beter kunnen bestuderen maar geen locust of dbno is kut en geen Gears maar zijn niet mn main issues nu de game uit is.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  10. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    De 2 piece is gepatcht hoor, alleen de reverse 2 piece (schieten en dan slaan) ziet er nog in als je geluk hebt. Melee range is ook flink generfed sinds de release. En als je je ergert aan de stim nades en geen DBNO, dan speel je toch Execution?

    Ik zie de maps zelf ook liever symmetrisch en het aantal maps (5) is gewoon schandalig. Hopelijk houden ze Mausoleum wel symmetrisch.

    De starting rifles zijn minder krachtig dan in Gears 3 hoor, ze waren een tijdje gebuffed maar zijn nu weer hetzelfde als bij launch. Je gaat gewoon sneller dood. Op de Epic Games fora noemen ze het iig de meest gebalanceerde Gears ever en je ziet ook veel minder mensen de Lancer of Retro gebruiken dan bij Gears 3.

    Hier trouwens nog een stoere easter egg voor de liefhebbers:

    [yt]sSVbdxeWEsI[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  11. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    maar hij geeft aan dat dit spel gewoon een cashgrab zou zijn, en dat wist je ongetwijfeld van te voren. als gevolg kun je ervan uit gaan dat je het niks zou vinden, dus koop 'm dan niet. ik heb 'm ook niet gekocht, had hem gewonnen met een loting en aan m'n neefje gegeven.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is alleen de vraag of het nog goed gaat komen op de next-gen Xbox of dat ze zo verdergaan...
     
  13. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mocht iemand hier de game zo zat zijn, neem ik 'm graag in ontvangst.
    Geen eigenbelang hoor. :+
     
  14. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    lancer weer generfed? dat is goed. ik had toen een tijdje de lancer loadout en dat was echt retarded makkelijk. ik vind de scorcher en booschka ook behoorlijk sterk verder. de booschka heeft best veel kogels en 't is redelijk makkelijk om er kills mee te maken. scorcher.. met een shotgun ben je dood. ookal is het een power weapon, geef het dan minder ammo.
     
  15. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb hem ook zelf niet gekocht, liever aan Tomb Raider of Bioshock dan aan gears judgment.. :+

    Maar dan mag ik het nog steeds aangeven dat het gewoon geen volwaardige game is, en sowieso geen gears.
     
  16. TeeJay

    TeeJay Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    17
    tja voor mijn gevoel is gears een beetje in een neerwaartse spiraal op dit moment.


    heb vandaag nog eens wat gears 2 gespeeld, ik kan me werkelijk waar niet voorstellen hoe dat ik dat spel zo lang heb kunnen spelen lol.
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Even voor de duidelijkheid Mausoleum was niet symmetrisch in gears 1_0/
    Niettemin een leuke map tough.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar wel Boom in het midden waar je voor moest strijden.. Itt Libary Judgment... 1 team spawned op Boom... yay
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2013
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Spawnen op boom:F: Haha Epic get your shit together:lol:
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    WTH, dus Rod en Cliffy hebben Epic ook verlaten omdat het voor 40% eigendom is van een Chinees internetbedrijf en ze zich minderwaardig voelden... Niet zo gek opzich!
     

Deel Deze Pagina