Ik vind dit echt onwijs irritant om te zien, sommige spelers die verdwijnen gewoont er plekke en dan vind ik ze achter me en ga ik dood http://www.youtube.com/watch?v=s_nLOa2JhL4 hier is te zien hoe ze dit doen, weet iemand hoe je dit doet
Het staat gvd bij de beschrijving. En haal nu je link maar weg, alleen maar meer kans dat mensen dit gaan doen.
Ga aub niet het spel lopen verzieken door mensen hiervan op te hoogte te stellen. Stel je voor dat iedereen dit straks gaat doen.
Nope maar er zitten hier heel veel mofo's op deze site die nu dus weer lekker kunnen cheaten. Heb het zelf nog niet meegemaakt. Wel dat een gast in de grond verdween een daarna me in m'n kontje kierde.
Heb het zelf net ff geprobeerd, SP en MP, en toch gaat het niet zo makkelijk als op dat filmpje. Maar het werkt wel. Ga het zelf niet gebruiken hoor, nogal kut dat zulke backstabbing-biatch glitches op YouTube gezet worden. Dioxic, kan je ff de link weghalen dan?
Precies en het trieste is ook dat die gasten gewoon uren en dagen op deze shit trainen en alles uitzoeken om een glitch te vinden.
Dat is gewoon een kwesie van geen leven hebben. De enige leuke glitches in een spel zijn gewoon die in Halo 2.
Mjah, zulke mensen zijn er. Als die gast nou een slim zou doen, en zou solliciteren bij Micro$oft naar een baantje als Xbox 360 games betatester, zou hij er ook nog wat mee kunnen verdienen.
Godverdomme, gisteren op een ander forum gelezen dat er een cheat-mogelijkheid was (kzeg maar niet welke...) en dan nu nog 1, het gaat hard met GoW, ze kunnen dit maar allemaal beter meenemen in de volgende update.
haha heb het filmpje gezien maar wel jammer dat zoiets kan.. is idd waardeloos als dat tegen je gebruikt kan worden...
Panic at the Topic ?! Misschien idee als een nieuwe band naam... In elk geval heb ik de glitch nog niet mee gemaakt. Het wordt pas vervelend, als hij veelvuldig en actief gebruikt gaat worden omdat hij zo simpel uit te voeren is...