Gears of War loopt vast.!

Discussie in 'Algemeen' gestart door donny1987, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. donny1987

donny1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen heb effe een vraagje.!! Ik had gears of war al een keer uitgespeelt op een makkelijkste level maar nu ging ik hem op hardcore spelen en nu loopt het spel iedere keer vast op een bepaaldt punt. Nu heb ik hierover met xbox contact gehad en die zegt dat ik het spel bij een ander moet proberen om zo te zien of het aan de cd ligt en anders moet ik al mijn save games weg gooien. En als dat niet werkt dan moet ik de xbox opsturen. Maar hij loopt iedere keer vast en dan geeft die een schermpje aan met daarop de tekst dat ik de cd moet schoonmaken of de console opnieuw moet opstarten. Is iemand hier bekend mee.

Hartelijk Dank Donny de Jong

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Komt vaker voor, unreadable disks, vastlopers. Beetje GOW eigen bijna maar kan zijn dat je disk is gekrast en je moet idd maar even doen wat ze bij de helpdesk zeiden zodat je weet of het je xbox of je disk is.

Had ook in het GOW topic of Defecte xbox360 topic gekunt :)

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja, ik krijg ook altijd een klein, grijs randje in m'n disk. Dan staat er ook dat ie onleesbaar is. Echt irritant, maar je kan 'm wel gewoon schoonmaken gelukkig. Heb ik wel af en toe de bale van, heb je net een goede score op Live. En dan krijg je die kutmelding. :mad:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina