[PC] Gears of War (PC) probleem

Discussie in 'Games' gestart door Michel V, 1 jun 2008.

1. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    ik heb vanmiddag gears of war voor de pc gekocht dus ik instaleren niks aan de hand tot dat ik hem wilde gaan spelen. Ik klikte op spelen en toen kwam er een melding dat ik :

To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the following software update or updates:

+ NVIDIA ForceWare 163.44 Driver

If you do not install this software, at some point the game will stop and your progress will be lost.

Dus ik klik op next komt dit:

To run Gears of War with your current hardware setup, you must install the NVIDIA Forceware 163.44 driver or a later driver from the www.nvidia.com/drivers website.

To install the update, click INSTALL.

If you do not install the 163.44 driver or a later driver, at some point the game will stop and your progress will be lost.

Dan heb je de keuze tussen instal en skip. Als ik op instal klik ga ik naar de site van nvidia dan download ik de nieuwste driver (als ik die 163.44 doe heb ik het ook) maar dan komt deze opmerking:

Het NVDIA-instalatieprogramma kon geen stuurprogramma's vinden die compatibel zijn met uw huidige hardware. Het instalatieprogramma gaat nu afsluiten.

dan sluit hij de instalatie af,als ik skip doe dan kom ik in het menu en sluit hij de game af.

Wie zou mij kunnen helpen.
    Groetjes michel

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn je specs?

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wat voor een videokaart heb je? Misschien te oud om GoW te runnen?

4. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Nvidia GeForce 8600M GT in mijn laptop en als ik een test doe via nvdia site dan kan ik gears gewoon spelen staat er ik krijg een ruime voldoende

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee moet het wel lukken ja. Die heb ik ook. Je heb de gemodde drivers nodig. Hier te krijgen: www.laptopvideo2go.com

6. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Intraxz maar nu komen de meldinge n niet meer nu komt er een fout melding van Vista dat het programma niet meer werkt weet iemand hier weer een oplossing voor?

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie wel geinstalleerd? kijk eens of er al patches zijn voor gow.

8. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb hem geinstalleerd, ik zal eens voor patches kijken dan want ik kom in het menu en dan zwart en dan komt er een foutmelding van vista zelf dusja ik ben nu op school en dan kijk ik vanmiddag eens groetjes michel ik laat wel horen of het gelukt is.

(iik heb een patch van www.gearsofwar.com gedownload maar ik kom in het menu en dan ga ik een bestaand profiel inladen en dan komt er een zwart beeld en dan een foutmelding van vista, als ik de single player selecteer dan is hetzelfde probleem

Laatst bewerkt: 2 jun 2008
  9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Welke foutmelding :)

10. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    De foutmeldingen zijn deze:

Foutmelding 1:
    Gears of War werkt niet meer Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht.

Deze loopt over in:

Foutmelding 2:
    Gears of War werkt niet meer Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma word gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

Groetjes michel hopelijk heb je genoeg informatie

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    haal je videokaart drivers van de site van de fabrikant ipv die andere onofficiele zooi...

12. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    nee want voor mijn NVIDIA GeForce 8600M GT word geen nieuwe driver aangeboden en voor gears heb ik die wel nodig dus is dat het probleem?

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    En de drivers van laptopvideo2go zijn gewoon de officiele drivers, maar dan met een andere ini file zodat je hem op een laptop kan instaleren.

Ik weet trouwens niet hoe je het kan fixen. Misschien de mensen @ forums.epicgames.com wel.

14. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kijken en ik ga morgen om half 9 ff epic/ microsoft bellen groetjes michel ik laat het nog weten

15. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Het is opgelost, het was heel stom eigenlijk voor alle viasta gebruikers die willen gamen en dit mee maken

Harde schijf--> map waar hij geinstalleerd sta--> map binaries--> setup.exe--> rechtermuisknop-->eigenschappen --> uitvoeren als administrator

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    :+ heb je je dat laten vertellen door een mutsje van de helpdesk? :+

17. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    nee een meneertje bij de technische dienst:p hoezo? hij doet het nu wel dus:p

18. sopranos25

sopranos25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geld dat ook voor XP?

want vind daar niks over..

heb ook het zelfde probleem, kon wel tijdje spelen, maar nu valt hij heel vaak weg en mag ik pc resetten..

greetz sopranos

Deel Deze Pagina